Toon posts:

Kaartje met TV-IN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Ik zoek een goedkoop kaartje voor in de pc met een TV-IN aansluiting.. (ik ben dus niet opzoek naar een TV-kaart!) Ik zoek dus zo'n kaartje.. en daar sluit ik dan mijn Videorecorder op aan zodat ik dus wel TV - beeld heb en PS2 kan spelen ect. waar kun je zo'n kaartje kopen en onder werke naam? :7

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Jij wilt een VIVO kaart (Video In Video Out). Kijk eens in de pricewatch bij welke kaarten VIVO staat. Er zijn genoeg Asus kaartjes. Een ATi AIW is helemaal een mooie kaart, want daar krijg je ook een TV-TUNER bij. Helaas zal deze wel buiten jouw budget vallen.

EDIT: klik op pricewatch ;)

[ Voor 15% gewijzigd door tweakerbee op 05-05-2003 14:00 ]

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Die zijn nog wel duur.. ik ben alleen opzoek naar TV-In.. TV-Out heb ik op mijn videokaart al(Asus V8460 Ge-Force4 Ti4600 128Mb) maar als het er toch bijop zit maar het nie zoveel uit..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

met een tv-kaart kan je hetzelfde doen.
een goedkoop kaartje heb je al voor 50 euro's
je zou dan je vcr/playstation aan kunnen sluiten via de coaxkabel.
of via een tulp kabel. het is maar net wat je wilt

[ Voor 8% gewijzigd door job op 05-05-2003 14:08 ]

Verwijderd

Koop je dan toch gewoon een TV kaartje ! (en ja, ik kan lezen)
Die dingen kosten echt bijna niets.

Verwijderd

Topicstarter
er hoefd alleen een s-video of s-vhs aansluiting op te zitten (wel IN tuurlijk!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 14:08 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 20:24

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Pinnacle PCTV (miro) is daarvoor het meest geschikt mijns inziens.

http://www.miro.com/Produ...?Product_ID=6&Langue_ID=7

Ik gebruik die kaart ook voor S-Video-IN en dat werkt perfect :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
wel beetje duur als ik toch alleen de IN ingang gebruik...

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 14:21:
wel beetje duur als ik toch alleen de IN ingang gebruik...
Duur?!

De PCTV-Rave kost geloof ik 50 euri ofzoiets. Voor dat geld krijg je de tv-tuner er zowat gratis bij mijns inziens...

PCTV Rave (de low budget zonder mpeg ondersteuning):
pricewatch: Pinnacle PC TV rave

De gewone PCTV:
http://www.tweakers.net/pricewatch/44361

Ik weet niet wat jij onder duur verstaat, maar dit vind ik persoonlijk erg schappelijk. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
Nahja is ook niet duur.. maar ik hoef eigenlijk alleen de video-in te gebruiken .. bestaan er ook TV-tuner boxjes met Video-IN die je kan aanzetten en tv kan kijken op beeldscherm zonder de pc aan te hebben? >:)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 15:57 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd, die PCTV dingen zijn nog niet eens zo duur en je kan er direct bij TV kijken. Ik heb de pro versie van die PCTV, en bij mij heb ik m'n Playstation (1) aangesloten via S-video, en nog coax d'r bij aangesloten. Die kaart kun je dus voor 2 dingen te gelijk gebruiken, een erg handige extra.
Vergeleken met de prijzen van videokaarten met ViVo (de goedkoopste is 61 euro, en dan heb je een 4MX480) is de prijs voor het kaartje helemaal niet zo slecht. :)

Verwijderd

Ja, die zijn er ook maar die zijn duuuuuuuur.

Verwijderd

Topicstarter
prijs van dat externe bakje moet in ieder geval onder de 150 euro liggen, en FM + TV ontvangst :)

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 16:07:
prijs van dat externe bakje moet in ieder geval onder de 150 euro liggen, en FM + TV ontvangst :)
Misschien dat je zelf eerst 'ns kan zoeken voordat je hier komt vragen alsof we de BCC zijn?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Eerst gil je heel hard dat je geen TV-kaart wilt, dus denk ik: Hij wil een videokaart. Nu wil je alleen een kaart met TV-in. Die zijn er niet. Het meest close komt dan een simpel TV-kaartje, en daar hoef je maar €50.- voor neer te leggen en dan doet hij precies wat je wilt.

Als je denkt dat je voor < €50 iets kunt vinden wat jij wilt moet je dat vooral gaan doen, maar blijf niet hier gillen: "Ik wil iets wat goedkoper is" terwijl dat gewoonweg niet te doen is. Het is hier idd geen BCC.. :(

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, die waren er dus niet en ik kwam er net eentje tegen van Hercules (zo'n externe) en die vond ik ook wel mooi dus.. ik heb zelf ook al gezocht kon alleen Hercules Smart on Screen vinden.. maar er moeten er toch nog wel meer zijn :S ?

Verwijderd

Ja die zijn er, ze heten VIDEORECORDERS of DVDSPELERS.
(Het gaat eigenlijk alleen bij monitoren met een extra aansluiting.)

;)

Maar zoek eens bij www.alternate.nl anders.
Pagina: 1