DVD geeft bij afspelen streep door beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

bl33d

I love the smell of Napalm..

Topicstarter
Ik heb een marantz versterker + dvd speler. Echter nu ik een dvd'tje wil afspelen op mijn TV geeft deze een verticale of horizontale streep die over het beeld beweegt. Ik heb dit kunnen oplossen door vreemd genoeg de TV antenne eruit te rukken!

Nu vraag ik mij af hoe ik dit permanent kan oplossen. Om een dvd'tje te kijken en telkens de tv kabel eruit te halen is niks voor mij. Wat zou dus de oplossing zijn? Een signaal versterker voor TV kabel? Enig idee?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Ik neem aan dat je een scart kabel ertussen heb zitten?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03 15:31

Pubbert

random gestoord

Deze vraag past denk ik beter in: Audio, Video & HiFi Forum

dit is vooral voor Videokaart en Monitoren.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
een signaalversterker heeft alleen zin als je normale tvbeeld stoort, maakt voor jou dvd-kijk-probleem dus niet echt uit.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:18

LopeZ

Too much is never enough

Move VB -> AV

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem, bij mij is het op te lossen door mijn TV voordat je hem op AV zet, op het videokanaal te zetten (terwijl video uitstaat - of op willekeurig ander kanaal zonder zender erop, dus met sneeuw). Dan ben je de interferentie van de tuner kwijt (want dat is het waarschijnlijk)

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

bl33d

I love the smell of Napalm..

Topicstarter
Blerk dat is idd. de oplossing (vreemd genoeg?). Ik had per toeval m'n zender is op 0 gezet en daarna dvd'tje afgespeeld en ik zie inderdaad geen interfentie van m'n TV erdoor heen.

Slotje :)
Pagina: 1