Toon posts:

[w2k]Rare icon kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoals je ziet rare kleuren, het lijkt alsof de iconen met 16 kleuren worden weergegeven. En ja, ik heb de instellingen goed staad (dus pictogrammen met alle mogelijke kleuren weergeven). Ik heb het ook met TweakUI geprobeerd(rebuild icons), maar ook dat werkt niet. Dit gebeurde btw na een geheugendump.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hendre/desktop.jpg

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Oops...

Le-Zen ;)

Toch nog een ideetje dan: Zet die optie "bla bla weergeven alle mogelijke kleuren" eens uit, reboot, zet 'm weer aan en zie wat 'ie dan doet (evt. na een reboot).

[ Voor 171% gewijzigd door RobIII op 05-05-2003 13:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
le-zen
wat |:(

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik liep te blaten over je instelling, maar je zei dat je die goed had staan. Had ik niet ge-le-zen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ja, wazig, heb ik ook wel eens gehad, nooit meer goed gekomen (tot ik XP installeerde :p ).
Ook als je de optie 'pictogrammen weergeven met alle mogelijke kleuren' uit en weer aanzet, hielp niks.
offtopic:
Ruim je desktop eens op, zo kan je toch nooit snel booten ;)

• AngelDust
  • Laatst online: 26-08 21:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Zijn mischien de instellingen van je beeldscherm eigenschappen aangepast?

dus dat ie op 256 kleuren staat in plaats van op 16 of 32-bits?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Topicstarter
nope, ik heb het wel vaker, en na een tijdje is het weer weg....Maar het is dus tog best wel vervelend.
offtopic:
@TheLemon, ik boot m nooit, altijd op slaapstand, bijna altijd. Dus dat maakt nix uit

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zal waarschijnlijk de combinatie slaapstand/videokaart zijn.... * KeeZ is nog nooit zo'n fan van standby modus geweest...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
juh, maar het gebeurde dus na een geheugendump :(
Pagina: 1