Toon posts:

Verschil 128BGA en AIW 128

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een vraag: ik heb al zitten zoeken in de verschillende treads, maar kan het niet vinden...wat is nou het verschil tussen AIW 128 en de 128BGA?? de prijs is wel erg verschillend...349 --> 459 :(

Gaarne spoedige reactie ivm aankoop volgend systeem:
P4 3,06
Maxtor 120 gB
512 mb
Club 3d ati raedon 9700 pro AIW 128/128gba

Greetz

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

wat dacht je ervan om het gewoon te vragen aan de shop waar je het wilt kopen?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

BGA is een afkorting die slaat op het soort geheugenchip verpakking, in dit geval Ball Grid Array. Ouder en/of minder snel geheugen is vaak nog TSOP (weet uit mijn hoofd zo even niet waar dat nou ook alweer voor staat. Thin Small Outline Package: Rechthoekige reepjes met aan de lange zijden pootjes)

AIW staat voor de uitvoering van de kaart, All In Wonder, en betekent dat de kaart ook een TV -INgang heeft, dus je kan er video mee opnemen enzovoorts, TV mee kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 05-05-2003 13:27 . Reden: toevoeging ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Inderdaad, de aiw zal wel duurder zijn en heeft allemaal extra's als een tv-tuner, de andere is gewoon puur de videokaart en meestal dus goedkoper...

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 18:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

welke van de 2 is het duurst? de BGA of de AIW. Ik ben er nl nog niet uit waar BGA voor staat (misschien voor BGA-geheugen, maar alle Radeon9700-kaarten hebben bga-mem), maar de AIW heeft ook ViVo en een Tv-tuner. Dus als de AIW duurder is dan zal het daaraan liggen...

Heb je trouwens al gegoogled?

offtopic:
Aangezien we elkaar altijd groeten op GoT hoef je dat niet meer in je post te zetten... (lees de faq ;) )

Launching containers into space

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

De All-in-wonder is de video-editing versie etc. (wat jumpstart zegt) Ik denk dat de AIW ook BGA heeft. Zoek gewoon ff een plaatje via http://images.google.nl

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Gaarne spoedige reactie
We zijn geen helpdesk hier :(

Verder is dit gewoon een zoekvraag, kijk bij ati.com en je weet waar AIW voor staat. :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.