Toon posts:

Handleiding Canon FAX T11

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hay,

Ik heb hier een héééél oud fax apparaat staan, die weer even aan de praat moet komen. Een probleem, de handleiding is er vandoor..

Weten jullie waar ergens een handleiding te vinden (of te koop) is van de Canon FAX-T11..?

Google geeft geen resultaat waar ik iets aan heb, en ook met de GoT search kwam ik niet ver.. ;(

Verwijderd

op deze site is ie te koop!

http://www.user-service-m...canon-service-manuals.htm

staat trouwens in google

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Die site heb ik ook gezien, alleen is diegene die daar "te koop" (donatie aan goed doel) is, in de Russische taal. Het lijkt mij dus dat de topicstarter daar weinig aan heeft.

Maar topicstarter, misschien is het handig om even Canon te bellen. Ik heb best vaak contact met hun helpdesk gehad en als je het aardig vraagt hebben ze misschien nog wel een pdf je voor je liggen.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 05 mei 2003 @ 16:01:
[...]

Die site heb ik ook gezien, alleen is diegene die daar "te koop" (donatie aan goed doel) is, in de Russische taal. Het lijkt mij dus dat de topicstarter daar weinig aan heeft.

Maar topicstarter, misschien is het handig om even Canon te bellen. Ik heb best vaak contact met hun helpdesk gehad en als je het aardig vraagt hebben ze misschien nog wel een pdf je voor je liggen.
Sorry had ik niet gezien 8)7