XS4ALL ethernet modem vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 08:53
Ik heb sinds kort adsl basic aangevraag met het ethernet modem. Ik heb op de website van speedtouch.com gezocht of ik kan vinden welk modem dit is, die xs4all levert. Helaas nog niet kunnen vinden.

De vraag is. Kan ik dit modem direct op me switch aansluiten, zodat alle pc's via de switch op internet kunnen of is het noodzakelijk het modem aan de pc te hangen en er een router van te maken?

Wie bezit zo'n modem en kan mij deze vraag beantwoorden?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21
Je kunt toch kiezen welke modem je wilt gebruiken?
Speedtouch 510 kan je sowieso direct op je hub/switch aansluiten.

Verwijderd

Ik heb er een, en hij is te tweaken als router zodat je hem gelijk op je switch of hub kan hangen :)

Moet je maar even zoeken

Verwijderd

die ethernet modem die nu wordt meegeleverd hoef je niet eens te tweaken. Is een nieuwere versie (de v4) en heeft de router functie al ingebouwd. Gewoon dus HUB of Switch er aan pluggen en klaar :)

• damouzer
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 12:07:
Ik heb er een, en hij is te tweaken als router zodat je hem gelijk op je switch of hub kan hangen :)

Moet je maar even zoeken
Niet standaard maar met firmware?

• damouzer
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 12:08:
die ethernet modem die nu wordt meegeleverd hoef je niet eens te tweaken. Is een nieuwere versie (de v4) en heeft de router functie al ingebouwd. Gewoon dus HUB of Switch er aan pluggen en klaar :)
Ah dat wilde ik weten. Thanks great!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En dat was echt gewoon te vinden, bijvoorbeeld in de I&T FAQ :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.