EIS, MIS, DIS

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 03:57
Hoi Got'ers

Kzit nu eens ffies in mijn Ecabo werkboek te werken en nu stellen ze een vraag:

Wat voor een soort applicatie is:
a. EIS
b. MIS
c: DIS

Kan iemand mij dat vertellen ?

Thnx

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je zelf ook al actie ondernomen en gezocht bij Google :?

[ Voor 4% gewijzigd door GGS_VR6 op 05-05-2003 11:59 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ooit gehoord van google??

• Signs
tuurlijk heb ik gehoord van google. Maar als ik dat intik krijg ik dit:
Educational Institute of Scotland (EIS) en op die site krijg ik bloedgeil te zien: 29 April 2003
EIS Lesbian & Gay Network...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Signs schreef op 05 May 2003 @ 12:02:
tuurlijk heb ik gehoord van google. Maar als ik dat intik krijg ik dit:
Educational Institute of Scotland (EIS) en op die site krijg ik bloedgeil te zien: 29 April 2003
EIS Lesbian & Gay Network...
Geen reden ons jouw huiswerk te laten doen.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

EIS: Executive Information System. Software bedoeld om de informatievoorziening aan het management te sturen, om hen te helpen bij de besluitvorming

Management Informatie Systeem. Management Information Services. MIS is de algemene term voor de computersystemen in een bedrijf dat gegevens levert over de bedrijfsactiviteiten. Ook wordt MIS gebruikt om de afdeling aan te duiden die de computersystemen beheert, vaak inclusief de mainframe systemen, netwerk en netwerkbronnen. In het begin waren computers gebruikt voor boekhoudkundige zaken, zoals bijhouden van salarissen en credit- en debit-nota's. Toen er applicaties werden ontwikkeld om het management te informeren over verkopen, voorraden en andere belangrijke data, ontstaond de term MIS om deze applicaties te beschrijven. Tegenwoordig wordt de term gebruikt voor veel verschillende beschrijvingen.

of

Multimedia Information Sources (Internet).

of

Marketing Informatie Systeem. Onderdeel van het management informatiesysteem voor marketing-activiteiten.

DIS: Draft International Standard. Ontwerp voor een toekomstige ISO-standaard.

of

Dynamic Impedance Stabilization (CompuCom).

of

Document Information System. Document Imaging System. Over het algemeen is een DIS een applicatie waarin ingevoerde documenten kunnen worden beheerd en geraadpleegd.

of

DIS voorbeelden

Een verzameling documenten invoeren en opslaan in een database zodanig dat zij snel en efficient terug te vinden zijn.
Documenten die bij een verwerkingsproces moeten worden geraadpleegd en aan de applicatie gekoppeld zijn.

Genoeg :? Ook met behulp van Google

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Signs
ik vraag alleen wat dat inhoud ik vraag niet of je heel dat kl*te boek wilt maken. Jij wilde een tijdje geleden toch ook hulp met netmeeting ? Nou ik vraag alleen de betekenis van EIS etc.

• Signs
bedankt GGS_VR6 voor de info! Echt tof!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Altijd handig is ook: http://www.whatis.com

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Signs schreef op 05 mei 2003 @ 12:08:
ik vraag alleen wat dat inhoud ik vraag niet of je heel dat kl*te boek wilt maken. Jij wilde een tijdje geleden toch ook hulp met netmeeting ? Nou ik vraag alleen de betekenis van EIS etc.
Dat is geen huiswerk.

edit: IS HET NOU ZO MOEILIJK? GEEN HUISWERK IS GEEN HUISWERK DAT IS DE REGEL. GA NOU NIET LOPEN BLATEN OVER TOPICS VAN ANDEREN EN OP DE MAN SPELEN, HOU JE GEWOON ZELF AAN DE REGELS.

misschien dat je het nu wel snapt.

[ Voor 44% gewijzigd door sdomburg op 05-05-2003 12:28 ]

• Signs
nee maar je wilde het wel weten. Ik dus ook. maarja offtopic

• Signs
Sorry!

Ik hou mijzelf aan de regels. Ik stel een vraag mensen kunnen antwoorden. Ikke blij!
Er zijn zoveel mensen bij tweakers die vragen hebben betreffend over vragen in hun boek

Sorry als je het verkeerd heb opgevat..ik zal het onthouden voor de volgende keer. Ik zal geen vragen plaatsen over "huiswerk"

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen huiswerk dus ;)

En verder was dit ook met google te vinden (zie GGS_VR6).

Ik raad je aan om Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden eens goed door te lezen.

[ Voor 34% gewijzigd door SH007 op 05-05-2003 13:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.