Toon posts:

Worms at war-NTMag security update newsletter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende bericht kreeg ik via de NTmagazine security newsletter....

ligt het aan mij of is het toevallig dat dnetc clients als eerste geinstalleerd worden ?

klein checkje leverde idd bymer op op 1 machientje....oeps....

www.enteract.com/~lspitz/worm.html

-=G

Verwijderd

gewoon zielig als je dit soort dingen doet...

Deze "lame" acties kunnen de dnet client en het hele RC5 gebeuren in een kwaad daglicht zetten...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

NightBird

DPC-Crew Coding
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/67911
Op donderdag 09 november 2000 16:18 schreef dyna18 het volgende:
Naar aanleiding van deze thread "hoe rekent de koe? (ik kan het vast slimmer)" dook ik op het internet wat dieper in de materie van cryptografie en beveiliging. Op een gegeven moment surfde ik langs dit net geplaatste verslag van een honeypot: "Know Your Enemy: Worms at War".

Daar hebben ze een default win98 machine (+ 1 gesharede drive) getest. Wat bleek nou, binnen 5 dagen hadden 5 worms de machine geinfecteerd. Nu is dit voor de ingewijden niet eens zo groot nieuws, MAAR.....

3 van die 5 worms installeerden de d.net client! :O
Dit toont dus wel wat een smerig spelletje er op dit moment gespeeld wordt door diverse eikels.

Wie dit is? geen idee. Misschien is hij (of zij?) al gebanned door d.net, misschien is het de Phantom Flusher, ik weet het niet, maar ik weet wel dat dit niet goed is voor het imago van d.net en dus niet goed voor de competitie.
Straks staat ons geliefde koetje }:O op de zwarte lijst bij anti-virus bedrijven! :(
Je bericht is dus 2 weken geleden hier al gepost :/

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl