Toon posts:

P4, 2,66Ghz is volgens mij wat aan de warme kant.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een p4 2,66ghz, asus P4PE moederbord bios versie 1.002.

Alleen ik denk dat de ie wat aan de warme kan is. hij is in het begin rond de 40 graden na een half uur is ie ronde 50 graden. en tijdens het gamen wordt ie 64 graden. :?

hoe kan ik dit op lossen??
heb 400 watt psu

Systeem eigenschappen:
P4 2,66Ghz [ niet overgeclockt ], ASUS P4PE BIOS Versie 1.002 [ niet naar nieuwere versie geflasht ], 512 mb ddr 2700, ATI Radeon 9500 128mb, kast met 400watt psu, 40GB 7200rpm Maxtor

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Gezien het verloop van je temperatuur denk ik eerlijk gezegd dat je airflow zwaar onvoldoende is.
Hoeveel case-fans heb je?

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er afgelopen donder dag voor de zeker heid 1 in gezet. daar voor zat er geen in.
En het lijkt dat ie alleen de warmte bij de videokaart weg haalt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Tijdens de registratie had je de [FAQ]FAQ[/FAQ] moeten lezen en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte. Daarin staat o.a. dat van je wordt verwacht vooronderzoek te doen eer je een topic opent. Welnu, dit onderwerp is best wel uitgekauwd; zie de search: [search=p4 wordt te warm]. Info te over dus B)

Ook kun je makkelijk in de FAQ van het juiste subforum (Die-Hard Overclocking & Cooling) meer info vinden over het wel en wee van koeling en airflow :)

/search
/faq

Dit topic is gesloten.