Phantom Flusher

Pagina: 1
Acties:

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 01:19
Wie wat waarom wanneer en hoe is de Phantom Flusher ?
en wat is er zo bijzonder aan ?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het fenomeen Phantom Flusher (PhF) is in het leven geroepen door leden van Team Anandtech (TA), een van onze concurrenten in de RC5-64 contest. Bijna alle leden van dit team flushen hun blokjes niet direct naar Dnet, maar via een proxy (van Mika).
Op een gegeven moment kwamen sommige leden erachter, dat de aantallen die naar Mika's proxy waren geflushed veel lager waren als het aantal wu's dat ze bij Dnet erbij kregen. Daar hebben ze een draadje voor geopend op het forum en toen bleek dat er (in den beginne) een man of 10 waren die per persoon 30.000 wu's extra kregen die ze niet zelf gegraast hadden. Er was dus iemand die 300.000 blokjes per dag kon grazen en die dat verdeelde over verschillende email-adressen ipv op z'n eigen e-mail adres te flushen. De gedachte dat het een trojan was, begon steeds vaker boven te drijven en de kracht van de PhF wordt nu geschat op zo'n 500.000 wu's per dag. Ook een (klein) aantal leden van DPC 'profiteren' hiervan, maar TA veruit het meeste.
Er zijn mensen (firefox) die beweerd hebben te weten / vermoeden wie de PhF is, maar tot op heden is het nog onbekend, ook bij Dnet...

Hopende hiermee het een en ander verklaard te hebben. Als je nog vragen hebt :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
hij/zij wordt ook van vuil spel (trojan) verdacht, maar zoals Mobster al zei, het fenomeen is dat niemand het eigenlijk weet...
ik dat dat DPC toch minstens voor 100K blockjes per dag wordt geholpen, waarschijnlijk meer.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Jake, ik denk dat 100k een beetje aan de hoge kant is. Iedereen die nu niet goed oplet en het idee heeft dat ie meer blokjes krijgt als dat ie gedaan heeft, denkt gelijk aan de PhF. Terwijl er 99 van de 100 keer gewoon niet goed gekeken is.
Daarnaast geloof ik wel dat er aantal Shadow Flushers(c) zijn die gezien hebben, hoe druk iedereen er zich over maakt en ook af en toe eens wat blokjes onder iemand anders zijn account flushen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Dat doen ze idd. Of het nu Dé PhF is of zoals jij het noemt een Shadow Flusher; Ik heb een aantal dagen niet geflushed maar toch heb ik er resp. 22 en 41 blokjes bijgekregen. Zie http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=299825

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ik denk toch echt dat de PhF wèl 100k per dag aan dpc geeft, kijk maar naar die paar dagen dat er OGR keyspace was, toen scoorde DPC vet onder het miljoen, zelfs onder 900K, en nu steeds weer boven miljoen
(100k is niet zoveel als chakotay er al 25k krijgt)
Pagina: 1