Vaak genoeg zie ik het gebeuren dat er een topic gesloten word, omdat er al een groot topic over zo'n probleem/vraag gaat.
Bijv.
Zal ik RedHat Linux kiezen of Gentoo, blabla <reden><reden>, <omstandigheid>
<omstandigheid> enzo enzovoort..
Zo'n topic wordt dan gesloten omdat er al een GROOT "Welke distr. zal ik kiezen." bestaat.
Maar je kan je toch voorstellen dat je graag persoonlijke aandacht wil.
De ervaringen van meerdere mensen.
Als je hem namelijk in zon groot topic zet, je vraag, valt hij teniet tussen de rest.
Als je geluk hebt krijg je 1 antwoord, misschien 2.
Persoonlijk vind ik dat hier veel te streng mee omgegaan word. Dit gebeurt niet alleen bij NOS maar ook bij PMG. (de enige twee die ik lees) En vast wel bij meerdere.
Ik weet ook dat er topics geopent worden die erg moeilijk te beantwoorden zijn door lamlendigheid van de starter, maar er zitten ook vaak goede vragen tussen.
Zijn deze van iemand die niet zovaak op tweakers komt, en dus er nog geen mening over heeft, zal dit zeker resulteren in een, Tweakers?? Stelletje omhooggevallen .........
Wat vinden jullie?
Bijv.
Zal ik RedHat Linux kiezen of Gentoo, blabla <reden><reden>, <omstandigheid>
<omstandigheid> enzo enzovoort..
Zo'n topic wordt dan gesloten omdat er al een GROOT "Welke distr. zal ik kiezen." bestaat.
Maar je kan je toch voorstellen dat je graag persoonlijke aandacht wil.
De ervaringen van meerdere mensen.
Als je hem namelijk in zon groot topic zet, je vraag, valt hij teniet tussen de rest.
Als je geluk hebt krijg je 1 antwoord, misschien 2.
Persoonlijk vind ik dat hier veel te streng mee omgegaan word. Dit gebeurt niet alleen bij NOS maar ook bij PMG. (de enige twee die ik lees) En vast wel bij meerdere.
Ik weet ook dat er topics geopent worden die erg moeilijk te beantwoorden zijn door lamlendigheid van de starter, maar er zitten ook vaak goede vragen tussen.
Zijn deze van iemand die niet zovaak op tweakers komt, en dus er nog geen mening over heeft, zal dit zeker resulteren in een, Tweakers?? Stelletje omhooggevallen .........
Wat vinden jullie?
Actions speak louder than words