Toon posts:

gamepad voor emulatoren(htpc)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben opzoek naar een gamepad die goed te gebruiken is bij mame, ps en n64 emulatoren, i.c.m. een htpc.

heb al jaren geen gamedpad meer gebruikt maar had ergens nog een gravis gamepad ,is helaas onvindbaar nu. vond ik opzich wel lekker gamen met spelletjes als fifa e.d.

heb de search ff gebruikt en kwam o.a. de gravis exterminator tegen, ik kom hem echter in de pricewatch niet meer tegen, word deze niet meer verkocht ofzo?

na wat topics gelezen te hebben dacht ik aan de Logitech Rumblepad omdat deze draadloos is, ik wil hem namelijk gaan gebruiken i.c.m. mijn nieuwe htpc op mn tv, is dit een goed of slechte keuze (jaja, voorkeur, kweet het, maar deel je ervaring)?

bottomline : wat zijn jullie meningen over het gebruik van (verschillende) gamepad's i.c.m met emulatoren?

Verwijderd

Topicstarter
heb namelijk begrepen dat niet alle gamepads samen werken met verschillende emulatoren.

wil de gamepad zelf gaan gebruiken voor mame, znes en evt playstation emulatoren.

kan je een eerste post (nog steeds) niet editen??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Zolang een gamepad niet al te veel verschillende functies heeft die Windows uit zichzelf niet kan instellen zal het heus wel met emulatoren werken hoor. Je moet misschien alleen handmatig de knoppen instellen, maar dat is juist ook wel handig :)

The devil is in the details.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Zo'n Logi Rumplepad werkt prima met Mame.
De knoppen worden direct gezien in de games.

Ik vind alleen het D-pad niet echt super van de Rumplepad met draad, die van de draadloze lijkt me beter.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil ook de draadloze kopen, is een stuk makkelijker dan draden denk ik. kan ik tenminste lekker op de bank hangen.

rumblepad leek me wel lekker, vroeg me alleen af of dir gravis uit de search nog te krijgen was.

is gravis dood ofzo, site bestaat nog wel, is alleen nergens te krijgen?

anyway, ik ga voor de rumblepad...