Ik heb sinds een week een nieuwe laptop van Dell, een Inspirion 8500 met een widescreen scherm van 15,4 inch en een resolutie van 1920x1200. Nu heb ik het volgende probleem. Alle foto's of plaatjes zien er in Internet Explorer onscherp uit. Tekst en andere zaken zien er daarentegen wel super scherp uit. Het is net alsof ie de foto's interpoleerd naar een lagere resolutie en ze dan weer opblaast naar de normale grote. Het ziet er dus super slecht uit. Alles wat gemaakt is met foto's en plaatjes ziet er beroerd uit.
Als ik dan een foto van een website opsla op de hardeschijf en deze open in een ander programma dan ziet het er weer super scherp en normaal uit. Het is zover ik weet tot nu toe alleen met internet explorer. Ik heb trouwens natuurlijk de videokaart op de native resolutie van het scherm ingesteld, dus op 1920x1200. Ik zal morgen nog een foto maken van het scherm maken om mijn probleem te verduidelijken. Ik hoop dat iemand dit herkend en er een oplossing voor heeft.
Als ik dan een foto van een website opsla op de hardeschijf en deze open in een ander programma dan ziet het er weer super scherp en normaal uit. Het is zover ik weet tot nu toe alleen met internet explorer. Ik heb trouwens natuurlijk de videokaart op de native resolutie van het scherm ingesteld, dus op 1920x1200. Ik zal morgen nog een foto maken van het scherm maken om mijn probleem te verduidelijken. Ik hoop dat iemand dit herkend en er een oplossing voor heeft.