Toon posts:

[windows media player 9] besturingselementen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het bekijken van divx in volledig scherm, zouden boven en onder, de besturingselementen, zoals play/pauze/stop, na een seconden of 3 a 4 moeten verdwijnen. Dit is bij mij niet het geval. ik heb al zitten prutsen met die punaise bovenin, die daarvoor behoort te zijn, maar ingedrukt of uitgedrukt, het haalt nix uit bij mij. iemand een andere oplossing hiervoor ?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Beeld > Opties voor Volledige modus?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
nopes, das voor de menubalk bovenin. niet voor de besturingselementen..

• yohan
Heb je toevallig een optische muis? De "mindere" optische muizen hebben wel eens de neiging signalen door te blijven geven terwijl je de muis niet beweegt; met als gevolg dat de elementen niet verdwijnen (deze blijven immers staan zolang je de muis beweegt).

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb n optische muis, en het is 'n logitech. met eerdere versies van windows media player heb ik hier nooit last van gehad. heb vandaag geformatteerd en dacht ach laat ik eens de nieuwste erop zetten. maar gister dus nog nergens last van met de oude windows media player

• yohan
Vreemd. Heb sinds kort ook versie 9 maar bij mij verdwijnen ze netjes. Misschien ff reïnstallen. tBlijft Microsoft ;)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
pc op tafel staan. probeer eens een keer een film te kijken maar trek daarna de muis en het toetsenbord eruit. als hij het dan nog doet licht het zeker aan mediaplayer. anders beweegd er iets of heeft Yohan gelijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30
Bij mij werkt het alleen als je de muis niet op de balken heb staan. Dus de muiscursor moet je "pointen" op de film. Bij gaan ze dan keurig weg.

The ones with the greatest power protect those who don't.

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Bij mij werkte het precies hetzelfde als bij Blueline.
Gewoon je cursor even een paar seconden op de film houden en niet op de bovenste- en onderste balken.
Pagina: 1