Toon posts:

Logitech FF-GP ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit (vernieuwde) stuurtje van Logitech. Lijkt mij dat een vernieuwde versie meestal ook een verbeterde moet zijn. Echter hij is wel een stukkie goedkoper geworden : meer kwaliteit voor een minder prijs :)
Aanrader of niet ?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

hij is inderdaad goedkoper fl 225,- bij MyCom. maar deze hebben ze in tandwielen uitgevoerd oude was met staalkabel. De nieuwe heeft opzich wel wat meer Force en is dus misschien wat prettiger. nadeel van dit stuurtje is klein bedaal ondergrond, plastic stuurtje en alleen waar je hem vasthoud is het rubber en niet te vergeten de schakellaars achter het stuur zitten nu in het stuur en niet los erachter(ook kleiner).Onder de knopjes zitten trouwens geen ledjes. maar voor die prijs is het een mooi stuurtje en zeker aan te raden.

De oude hebben ze ook gestopt met produceren omdat hij voor het productie proces te duur was. en deze oude heb ik voor fl 380,- toendertijd gekocht en bijna mee de gracht in gereden omdat ik hem ging ophalen met de fiets en hem niet zo groot had verw8.

tsjonge wat heb ik veel getikt

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Tim. Denk dat ik dan toch maar snel op zoek ga naar de vorige versie.....

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ga anders eerst es langs bij Dynabyte en bekijk daar es die nieuwe logitech ff en dan kan je daarna altijd kijken wat je ervan vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Begrijp alleen niet waarom ze overgestapt zijn op tandwieltjes in de pedalen, komt volgens mij de duurzaamheid niet ten goede.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Ik had het over staalkabel in het stuur en en nu tandwielen in het stuur.

niet in de pedalen dus. hoe ze de pedalen hebben gedan weet ik niet.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ey tim das echt vet.. dat verhaal van je met de fiets komt me erg bekent voor :)
Heb hem toen ooit voor 366,- gekocht. Ik kreeg toen korting weet ik nog wel want nieuwprijs was 430.
Leuk te horen dat ze ermee gestopt zijn omdat de produktie te duur was, dat laat maar weer zien hoe goed dat ding wel niet is. Een dag na aankoop had ik em gelijk opengemaakt en vond het supervet die staalkabels daar te zien inplaats van tantwielen. Dat ding is werkelijk onverwoestbaar.
Waar ik alleen heel erg naar opzoek ben is om dat ding sterker te maken. En dan ook echt een hele hoop sterker. Misschien valt er met een extra voeding de spanning op de motor wel te verhogen. Ik heb de spanning zelf nog ff gemeten en die was d8 ik 6volt top/top. 12Volt dus.
Misschien dat een of andere japanner dit al es gedaan heeft?
Pagina: 1