Toon posts:

RedAlert2 in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen,het kan misschien stom zijn om hier nu over een nieuw topic te starten,maar het is de enige mogelijkheid om te weten te komen hoe ik mijn probleem kan oplossen,want ik vind het niet op de website van westwood en EA.

Het is namelijk zo,nu heb ik RA2 geleend van iemand en wil het spele op mijn pc.
Dit gaat goed maar na een bepaalde speeltijd,loopt het spel vast,soms eventjes,dan weer wat langer.En soms wel langer als een minuut.
De laatste keer bleef het gewoon steke voor 5min.Ik vin het niet normaal omdat het op mijn vorige pc--->ja heb het nogal is gespeeld, en toen werkte het wel normaal. :?

mijn pc is---> MSi K7T266Pro met 1500+ XP cpu
512 MB DDR
Met WinXP pro er op,zonder SP1
GPU is GF2mx400 ;)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
SP1 lost dacht ik een aantal bugs m.b.t. games op.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
heb gistere nog SP1 geïnstalleerd,maar veranders nix aan de omstandigheden
zou dat aan het feit liggen dat ik XP gebruik en dat niet werkt daarop?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17
Hoort te werken op XP. Hier tenminste wel.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er dan geen gamefix voor ofzo,of kan het aan de cd ligge,die een beetje te veel is gebruikt,want RA2 heeft die nodig

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35

aapelite

Do the kirby!

Compatibiliteit voor win 98 geprobeerd?
de nieuwste patch?

Verwijderd

Ik zou niet weten wat er fout aan is.
Ik draai namelijk RA2, een Bin file van een vriend van mij op mijn laptop.
Daarop draait WIN XP HOME Eng. En op mijn andere pc drait hij ook, daarop zit XP Pro. Dus staan al je instellingen wel goed :S?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de patch genomen van de site van de officiele website van RA2,maar nog doet het het zelfde.zal is proberen met compatibiliteit voor win98

Verwijderd

Topicstarter
evanseters,wa bedoelde met instellingen

Verwijderd

Topicstarter
werkt nie in compatibiliteit voor win98 modus

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je hoeft niet op de 2 minuten te kicken, want er is ook een edit knopje. Ik had dit probleem ook toen was er nog geen oplossing voor, maar de search staat er vol van. dus eff zoeken :)

zie
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

[ Voor 67% gewijzigd door XippIX op 05-05-2003 13:50 . Reden: url ]

Verwijderd

Misschien een hitte probleem ? Hoe warm word alles ?

Verwijderd

Topicstarter
dank u voor de tip
als ik nu de nieuwst directx zou installeren,zou dit dan helpen of niet?

Te warm kan het niet zijn,watn men andere spellen werke wel en die zijn veel meer belastend voor mijn pc'ke,dus ik niet dat hat daarmee te makenheeft
Maar op je vraag te antwoorden, 43°C cpu en rond de 40°C MB

--->Maar doe er maar 5graden af,want volgens mij is dit niet correct, MB monitor geeft mij 5graden verschil met PCAlert van MSI,mijn MB merk

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 13:51 ]

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
zie ook eff mijn edit post.. voor de nieuwe url's :)

Verwijderd

Topicstarter
no-cd crack zal dat helpe :O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb juist voor de zoveelste keer RA2 geïnstalleerd maar deze keer de resolutie op 640*480 late staan,en het valt me op dat het minder hangt,maar het doet het nog wel veel te dikwijls,volgens mij heeft het met de cd te maken.
Kan dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 15:52 ]

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

In welke toestand verkeerd je cd dan? de mijne is aardig bekrast opzich en merk het soms aan de laad tijd een klein beetje maar niet echt iets serieus. Dus als hij niet al te erg diep bekrast is dan zal het daar niet echt aanliggen.

Verwijderd

Topicstarter
er staan wat krassen op,maar niet overdreven.Ik gan het morge is proben met een versie van ne andere maat van mij,en zien wat het dan geeft.Als het dan ok nie gaat,ligt het aan mijn pc'ke.Ik werd er zot van,wreed lastig weete.

Verwijderd

Dat ligt bijna zeker aan de cdrom.

Een tip: Probeer de muziek in de game eens uit te zetten (Deze wordt van de cd gespeeld) en dan te spelen.

Nog een Tip: Probeer ook eens een andere cd-rom la (als je die hebt)

Laatste Tip: Brand een backup cd met software als CloneCD en probeer dan nog eens.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 01:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dajuist is geprobeerd met een versie van een andere maat van mij,en heb het zelfde probleem,hij blijft hangen.Het is zelfs gespeeld zonder cd. Volgens mij ligt het nu aan mijn WinXP versie.Zal het dit weekend is proberen onder Win98.Als dit niet lukt,weet ik het ook niet meer.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat het gewoon een driver probleempje is. Dat dingen een paar seconden blijven hangen heb ik ook wel eens gehad, dat kwam omdat ik niet de nieuwste VIA Chipsetdrivers geinstalleerd had.
Ik geloof dat jij ook gebruik maakt van Via? Download ze hier.
Werkt dit niet, probeer dan een update/reinstall voor je videokaart driver. . .

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
herinstalleren van drivers loste nix op,zal er is proberen met nieuwe,gebruik name 40.09 of zo nog

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:41 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
uhm, de via drivers zijn je mobo drivers, die zitten ergens in versie 4.xx
40.09 is denk ik een det. driver voor je geforce.

download gewoon de drivers via dat linkje van databeest :P

misschien een ander sw voutje op je pc? virus oid, misschien staat je generals folder wel enorm gefragmenteerd (spelling? :? ) defrag anders je hd ff?

TheS4ndm4n#1919

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Misschien is er iets mis met de 2d stand van je 3d kaart ofzo? Heb je misschien andere 2d spellen waarmee je dat kan testen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gistere van 3dkaart gewisseld zonder enig verschil.
Maar ik heb nog ne keer het spel geleend,maar dan van iemand anders.En dit werkt wel,omdat het een gehackte versie is denk.Allé da zij hij toch :|

Verwijderd

Hmmm ik zou eens een andere CD-Rom Speler proberen als ik jou was

Verwijderd

Topicstarter
ja da kan ik doen,nog nie aangedacht.

Ja mensen,merci voor uw hulp.Want het is opgelost geraakt.Hij loopt nu heel vlotjes. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 20:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen het kan misschien stom zijn hé,maar ik hebweeral het zelfde probleem. Het heeft nu 2dagen gewerkt,en de bulle willen weeral niet mee. Het ziet er naar uit om Win98 naast mene XP te draaien.
Pagina: 1