Toon posts:

[ME] Hoe kan ik de directories consolideren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje.

Ik heb het programma Diskkeeper versie 7.0393.0 draaien onder Windows XP en kan daar de directories keurig netjes aan het begin van mijn harde schijf krijgen. Hetzelfde programma heb ik ook op mijn 2e computer staan onder WindowsME maar daar blijkt dus niet het tabblaadje in het menu te staan waar je de directories mee aan het begin van de schijf te krijgen. Nu is mijn vraag hoe dat nu mogelijk is ? Ik heb dit probleem al een hele tijd maar nog nergens een uitleg ervan gevonden. Verder draaien zowel Windows XP en Windows ME op FAT32.

Wie kan mij opweg helpen. _/-\o_

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56

Oceria

I've been in between....

Heb je wel de optie om tijdens het booten te defragmenten? Die wordt normaal onder NTFS gebruikt om dirs, systeemfiles en de pagefile te defragmenteren. Misschien dat dat helpt?
Succes!

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Verwijderd

Rescue disk?

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel de optie om tijdens het booten te defragmenten? Die wordt normaal onder NTFS gebruikt om dirs, systeemfiles en de pagefile te defragmenteren. Misschien dat dat helpt?
Dat is nu juist het vreemde, bij XP heb ik het tabblaadje in diskeeper wel en kan ik dan instellen ondanks dat ik alleen maar een FAT partitie heb op die harde schijf. Maar onder ME op de andere computer waar ik ook alleen een FAT partitie heb krijg ik dit tabblaadje niet in beeld in diskeeper 8)7 . Ik heb alles gedeinstalleerd zowel op de XP als de ME machine en opnieuw geinstalleerd wat dus hetzelfde resultaat opleverde.

Verwijderd

Topicstarter
kick O-)

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe lang dat boot defragmenteren ongeveer duurt? En wat ik allemaal daarvoor moet instellen? Want de vorige keer brak ik halverwege af, omdat ik d8 dat pc was vastgelopen...niet zo slim....d8 dat ie niet meer zou booten.....Kep dus Diskeeper (7.nogwat), Windows XP Home en een 60 GB WD HDD.
Pagina: 1