Toon posts:

[W2000/MSN] MSN pop-ups?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen denken nu van: "Hoe zet ik die MSN pop-ups uit?"...

Nee, ik wil het andersom...

Dat de pop-ups blijven staan totdat ik ze aanklik (op hun naam dus).

Aangezien ik vaak even wegkijk, en daarna wil zien wie er online is gekomen.

Weet iemand hoe?

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:07

justanotheruser

#hashtag

geen idee, ik heb een programmatje gehad dat log files maakte van MSN. zag je voor elke dag een text file met als naam de datum. en dan per tijd wie er aanmeld en wie er met je een gesprek opend.......heette fonix extentions....... je kon dan ook een apart geluid laten spelen als er iemand aanmeldde.
(ik had voor 'interresantere' personen een speciaal toontje)
Fonix Extentions (www.download.com)

To Tweak Or Not To Tweak

Verwijderd

Never heard of that. MSN plus heeft ook niet 'toevallig' zo een optie ?

/me is zelf overigens niet zo'n windows fan, dus kan niet echt verder helpen ...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 23:30:
Never heard of that. MSN plus heeft ook niet 'toevallig' zo een optie ?

/me is zelf overigens niet zo'n windows fan, dus kan niet echt verder helpen ...
Jep dit zit in MSN Plus. www.msgplus.net

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Bedankt voor de aanvulling en bevestiging Yohan :)

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ik heb MSN Plus en daar kan je hem niet oneindig lang laten openstaan :(

• yohan
Wel dus :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Screenshot :>

--Edit--

Ik bedoel niet:

code:
1
2
[ ] Display events in a window
Note: this option can also be modified from the "Plus!" menu.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 23:38 ]

• yohan
Tja als het teveel moeite is om dit ff aan te klikken?

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/keukenstyle/msnplus.jpg

Hebben we hier te maken met een luie tweaker? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me er juist om dat je rechtsonderin zo'n klein pop-up'je krijgt :)

Niet om 'n eventwindow...

Ik ben namelijk bezig met 'n "login" systeem voor op m'n werk, daarmee kan je met een magnetische pas "inloggen" in het gebouw en dan kan iedereen via MSN zien van "hey, Pietje is binnen!"

En dan juist bij de ingang waar iedereen gecontroleerd moet worden moeten ze blijven staan, en het gaat om pop-ups omdat we voor de rest een "Jailed" Windows gebruiken :)

Enige wat ze kunnen is dus die pop-ups zien (NIET MSN openen) en surfen :).

Zijn namelijk "ingehuurde" bewakers, en die moeten we niet al MSN-ende hebben :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Bij mij werken zulke logs niet omdat mijn MSN altijd na een paar minuten zichzelf offline gooit, terwijl ik gewoon een online scherm blijf zien.

Maarja waarom zou ik zoiets eigenlijk willen weten als ik er toch niet ben :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• yohan
Hm... Dan zal je denk ik toch zelf aan et programmeren moeten slaan. Bij mijn weten kan je dit verder niet aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand anders een programma waar bijvoorbeeld wel look-a-like MSN pop-ups omhoog komen, en dan pas verdwijnen als je erop klikt?

Dan kan ik eens met de maker praten :)

• yohan
Misschien kan je eens praten met 'Patchou', de maker van MSN Plus. Hij weet zo'n beetje alles wat wel en niet kan m.b.t. MSN. En aangezien je het maakt in opdracht van een bedrijf neem ik aan dat je een bepaald budget hebt gekregen, dus is een redelijke vergoeding voor Patchou ook wel te regelen ;)

Info over Patchou

Ik quote:
You're searching for a developer with a solid experience and a very good reputation? You need a customized version of Messenger Plus! or you're searching for a contractor? you're on the right page!
Succes.

Verwijderd

Topicstarter

Maar toch zou ik nog van mensen willen weten of ze andere programma's kennen, aangezien ik via via weer daar contact mee kan leggen :)

Verwijderd

www.dmsn.nl
is alles wat je zoekt ..:)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook gelezen wat ik zoek of heb je alleen MSN gelezen in de topic naam?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Maar Dmsn gebruikt veel geheugen en is trager. En het heeft ook niet zo'n mooi uiterlijk! En de meeste willen toch ook een mooie outlook!

• yohan
Jongens lees ff de thread en vooral de starterspost voor je onzin begint te blaten...

Verwijderd

Ik gebruik hier onder linux Gaim (er is ook een windows versie geloof ik) en daar kan je een popup notification laten komen als iemand online komt die moet je weg klikken en gaat dus niet vanzelf weg mischien kun je er iets mee.
suc6
Pagina: 1