Ik ben denk ik tegen een bugje aangelopen van Norton Systemworks 2003 NL. Ik hou me software altijd up-to-date en ik denk dat het daar ergens is mis gelopen (een fout in een update). Ik werk met Outlook en al mijn inkomende en uitgaande mail wordt door NAV2003 gescand. Echter na een aantal uren (verschilt tussen de 7 en 9 uur) krijg ik foutmeldingen binnen Outlook dat mail pop mail niet meer opgehaald kan worden. Na heel veel zoeken/windows opnieuw installeren e.d. heb ik de oorzaak gevonden. Als ik mail scannen uitzet in NAV2003 dan krijg ik geen foutmeldingen meer.
Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en of er mensen zijn die weten waar ik dit ergens moet melden, want op de site van symantec kan ik daar niet echt wijzer van worden. Bij support en downloads staat in ieder geval niets dat ik iets kan melden of kan downloaden als update.
edit: Ik vergat te melden dat een reboot de andere oplossing is om weer een aantal uur email te kunnen ontvangen, maar dat is natuurlijk geen echt goede oplossing
Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en of er mensen zijn die weten waar ik dit ergens moet melden, want op de site van symantec kan ik daar niet echt wijzer van worden. Bij support en downloads staat in ieder geval niets dat ik iets kan melden of kan downloaden als update.
edit: Ik vergat te melden dat een reboot de andere oplossing is om weer een aantal uur email te kunnen ontvangen, maar dat is natuurlijk geen echt goede oplossing
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 22:55 ]