Toon posts:

soort netlimiter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een probleempje m'n broertje gebruikt veels te veel bandwith uploaden enz
en het probleem is, hij is de server dus ik kan het niet limiteren,
maar ik weet wel welke programmas hij gebruikt dus is er een manier het te halveren zodat we hier in het huis ook nog normaal kunnen surfen?
ik heb het al 100x gezegd maar het gaat maar door

ik ben 3e op het netwerk ( 192.168.0.3)
is er iets wat ik kan doen? een remote proggie op z'n pc zetten ofzow weet ik het, maar het mag niet in de tray komen want anders gaat ie weer lopen janken,
bvd

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je zegt het zelf al bijna, netlimit. Ik vond dit met de search

http://www.netlimiter.com/

Hmm, meende dat jij een programma zocht om je broer ze bb wat omlaag te brengen, maar niet dus

Ennuh, denk niet dat dat mogelijk is zonder dat je broer er van af weet

[ Voor 53% gewijzigd door GGS_VR6 op 04-05-2003 22:44 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Hangt ervanaf wie de rekening betaalt, als jij dat doet dan maak je gewoon van je eigen pc de server en kun je alsnog netlimiter gebruiken.

Systeem Specs

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

hoe slim is je broertje op compu gebied?

Verwijderd

Topicstarter
mwah tis meer een gamer, en op hardware maar software issie n00b :p

Verwijderd

Who is paying the bill? Als je mee betaald dan heb je domweg inspraak.

Verwijderd

Topicstarter
het zijn m'n ouders maar ik wil best de server changen maar dat mag niet van hun en hun willen het ook niet doen de apen maar daarom vraag ik ook zo'n progsel :)
een soort proggie dat ik bij de setup iets invoer bijv de process name en dat ie die gaat limiteren?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 02:49 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien kun je achter je pc vandaan komen en eens naar je broertje lopen en eens vragen waar ie mee bezig is.
En als ie irritant is dan ga je naar je ouders want zij betalen waarschijnlijk de rekening.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 00:34
xCAT Capper is zo'n programmatje. Je kan alleen niet op basis van IP Adress limiten. Maar met dit prog kan je wel de bandwith van applicaties beperken.
alleen weet iik niet zeker of hij ook in de tray verschijnt, maar daar is ook een proggie voor.

[ Voor 20% gewijzigd door sunturion op 05-05-2003 03:04 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Verwijderd

sunturion schreef op 05 May 2003 @ 03:02:
xCAT Capper is zo'n programmatje. Je kan alleen niet op basis van IP Adress limiten. Maar met dit prog kan je wel de bandwith van applicaties beperken.
alleen weet iik niet zeker of hij ook in de tray verschijnt, maar daar is ook een proggie voor.
Netlimiter werkt hiero als een tiet.. kan lekker de bandbreedte van mn zus beperken (kAzAa gEvaL) Nu nog iets hebben om hem met een wachtwoord te beveiligen.. want het wordt binnenkort wellicht ontdekt :+

Verwijderd

Topicstarter
hmm mischien een job voor progsels makers :P

een client en server

config de server en installeer op de target pc
dan connect je via de client naar de server en dan stuurt de server de applicaties door en kan je vanaf de client de bandbreedte beperken ofzowiets?

een "goede" trojan ofzowiets dan :)

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00
als je een proggie hebt waarmee je iets uit de tray met wachtwoord kan beveiligen dan ben je er ook, gewoon netlimiter in de tray en wachtwoord erop :P
Pagina: 1