Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?
[rml][ winXP] WinXP vraagt steeds om gebruikersaccount..[/rml] lijkt erg op jouw probleem, denk ik.
Hmz, daar wordt niet echt een oplossing genoemd.
[ Voor 69% gewijzigd door pven op 04-05-2003 22:42 ]
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[/wilde gok modus]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
chem:
welkom op GoT by the way
nu ben ik nummer 1
[ Voor 41% gewijzigd door Glashelder op 04-05-2003 22:41 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
en ik heb win xp sp1
Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
kijk eens goed naar het plaatje?pven schreef op 04 May 2003 @ 22:40:
Welk OS en wat heb je zelf al geprobeerd?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 02:42 ]
Ik ken XP niet, dus het zou best een skin (of hoe dat ook heet) in Windows Plus (ofzo) kunnen zijn ...
Verwijderd
dan krijg je die vraag niet meer.
dat betwijfel ik, want niemand gaat via administrator op onze pc, en voordien kreeg ik deze vraag nooit, totvoorkort...
maar ik zou jezelf ook effe toevoegen aan de admin groep
[ Voor 24% gewijzigd door stamp op 07-05-2003 15:36 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
Je hoeft niet aan te loggen als administrator, je moet jezelf toevoegen in de administrator group.FReNsJ schreef op 05 May 2003 @ 22:03:
hmm
dat betwijfel ik, want niemand gaat via administrator op onze pc, en voordien kreeg ik deze vraag nooit, totvoorkort...

en ik ben al een beheerder (dus admin group...)
[ Voor 13% gewijzigd door FReNsJ op 07-05-2003 15:40 ]
Ik ga ff op zoek naar een ev. oplossing
[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 07-05-2003 15:42 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Klik op Eigenschappen
Kies tabblad "Snelkoppeling"
Haal het vinkje weg bij "Met andere referenties uitvoeren"
Klaar.... het kan niet moeilijk zijn om dit te vinden
dat had ik dus ook al gevonden maar er staat geen vinkjegwystyl schreef op 07 mei 2003 @ 15:45:
Oplossing (denk ik): Klik met rechter muisknop op je snelkoppeling. Je krijgt dan je mooie uitklapschermpje van twee posts hierboven
Klik op Eigenschappen
Kies tabblad "Snelkoppeling"
Haal het vinkje weg bij "Met andere referenties uitvoeren"
Klaar.... het kan niet moeilijk zijn om dit te vinden
ja dan heb ik dit ook, bij iedere account is het zostamp666 schreef op 07 May 2003 @ 15:43:
Heb je dit probleem ook als je met een ander account een exe wilt uitvoeren ?
En dan het vinkje er wel neerzetten, reboot, vinkje weer weghalen, reboot.FReNsJ schreef op 07 mei 2003 @ 15:47:
[...]
dat had ik dus ook al gevonden maar er staat geen vinkjeik dacht eerst dat het dit was maar ... geen vinkje dus
Dat al gedaan?
(standaard windows debuggen)
ik had zo'n goede hoop toen ik zag dat na de reboot het vinkje er nog stond, ik deed het weg, rebootte, en zag dat er niks veranderd waszetje01 schreef op 07 May 2003 @ 16:00:
[...]
En dan het vinkje er wel neerzetten, reboot, vinkje weer weghalen, reboot.
Dat al gedaan?
(standaard windows debuggen)
Verwijderd
heb je toevallig iets geïnstalleerd vlak voor je dit kreeg?
Verwijderd
Verwijderd
ik denk niet dat ie dat wilt,Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:51:
snelste oplossing is denk ik dat progje van Microsoft, hoe heet het ook alweer? oh ja, format.exe
btw,
probeer eens van NTFS naar FAT32 te converteren want het is afaik een NTFS feature en ga dan weer eens terug naar NTFS
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 19:11 ]
want kbegin me soms zelfs op te winde omda de pc weer iets doe da ik ni wil enzo
dan kun je het gewoon niet meer.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
Stel ik doe run as... en ik wil een account gebruiken vanop een andere computer in het netwerk hoe doe ik dit?
bv account blabla geen paswoord op xp home
en ik wil een programma uitvoeren op mijnwin2k3 onder de account blabla opop de xp home...
wat typ ik in bij run as...
???
Verwijderd
http://home.planet.nl/~taxriders/probeersel.reg
http://home.planet.nl/~taxriders/probeersel2.reg
als het goed is moet 'open' nu weer terug zijn. Het kan zijn dat het niet helemaal lekker gaat omdat ik een engelse XP heb en jij een nederlandse, maar ik neem aan dat de key namen hetzelfde blijven...
Verwijderd
Hmm helaas kun je niet terug naar FAT32, alleen met een format. Het kan jammergenoeg maar één kant op en dat is FAT->NTFSbtw,
probeer eens van NTFS naar FAT32 te converteren want het is afaik een NTFS feature en ga dan weer eens terug naar NTFS
oooooooooh kerel ge weet ni hoe blij ge me gemaakt hebt !!!!! echt duizend keer dank da was et dus (en twerkt ook nog jaVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 21:38:
ik heb effe zitten proberen en ik denk dat ik het weet. Een of ander programma dat je hebt weggehaald heeft ook de shortcuts verwijderd die aan applicaties hangen (nogal grondige uninstall kennelijk). Probeer de volgende .reg files maar eens te importeren:
http://home.planet.nl/~taxriders/probeersel.reg
http://home.planet.nl/~taxriders/probeersel2.reg
als het goed is moet 'open' nu weer terug zijn. Het kan zijn dat het niet helemaal lekker gaat omdat ik een engelse XP heb en jij een nederlandse, maar ik neem aan dat de key namen hetzelfde blijven...
Als je al slecht advies geef dan op z'n minst een correct slecht advies.Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:51:
snelste oplossing is denk ik dat progje van Microsoft, hoe heet het ook alweer? oh ja, format.exe
Format.com lijkt me logischer...
Verwijderd
slecht advies?! is wel sneller dan 3 dagen op antwoord zitten wachtenMystery schreef op 08 May 2003 @ 13:11:
[...]
Als je al slecht advies geef dan op z'n minst een correct slecht advies.
Format.com lijkt me logischer...
Edit: en ook voor de search: het gaat om de standaard exefile en .exe reginstellingen (zie ook de FAQ over YAHA virussen):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open] "EditFlags"=hex:00,00,00,00 [HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\exefile\shell\open] "EditFlags"=hex:00,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\exefile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" |
[ Voor 68% gewijzigd door F_J_K op 08-05-2003 14:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)