Download Limiet Planet (Net.Speed) ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds gisteren MxStream :)(ADSL) via Planet Internet. Nu hoorde ik opeens van een download limiet :( Hier ben ik dus niet zo blij mee. Ze hebben hier nix over op hun site staan, en ze hebben er nix over aan mij verteld. Als ik het niet zoevallig van iemand zou horen, dan zou ik het helemaal niet weten. Er staat op de site van MxStream (www.mxstream.nl) ook dat het flat free internet is, en er alleen maandelijkse kosten en geen kosten per MB in rekening worden gebracht.

Nou is mijn vraag, als ik over de download limiet heen kom, kunnen ze dan zomaar extra kosten in rekening brengen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden...

Mzzls

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
je krijgt eerst een waarschuwing, maar dan mag je FLINK downloaden

• shorty

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Hoe bedoel je ?

Ik kan dus gewoon door blijven downloaden, met wat ik wil, of moet ik er wel op letten.

Ik zou het namelijk niet zo fijn vinden, als ik zometeen opeens 10gig moet betalen ofzo ;)

Alvast bedankt voor je antwoord...

Mzzls...

• shorty

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Weet niemand hier antwoord op ?

Alvast bedankt...

Mzzls...

• Visionist
  • Laatst online: 06-09-2025
30 gig per maand is maximum... je gaat me toch niet vertellen dat dit niet genoeg voor je is he? :( :( anders ben je heel erg ego.. :(

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 16:55
Ik heb me op de hcc ingeschreven bij planet internet en daar zeiden ze mij dat er sprake was van een download limiet van 3 gb per maand.

Ik weet het ook niet meer, ik dacht zelf ook in de richting van de 30 gb, maar ik weet het ook niet zeker.

Visionist, hoe weet jij trouwens dat het 30 gb is per maand, het zou handig zijn als ik het ook wist.

Zou het niet kunnen zijn dat het 30 gb per jaar is. is ongeveer iets meer dan 3gb per maand?

• Oli4
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02 22:56
Ik heb ook MxStream via Planet Internet. Als ik mijn gebruikers gegevens opvraag dan zie ik staan: Fair consumption limiet: 30720 MB

30 GB dus ongeveer

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 17:05
Sterker nog: precies 30GB (30 x 1024 = 30720MB)

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Ik heb nu bijna aan half jaar Planet ADSL, ik download soms denk ik wel tegen (of over =])de 30 gig en ik heb nog nooit wat gehoord. Dus maak je geen zorgen....

/me Een echte patomaan

• Ramon
  • Laatst online: 07:50
Op woensdag 22 november 2000 22:38 schreef ThAcRoW het volgende:
Hallo,

ik heb sinds gisteren MxStream :)(ADSL) via Planet Internet. Nu hoorde ik opeens van een download limiet :( Hier ben ik dus niet zo blij mee. Ze hebben hier nix over op hun site staan, en ze hebben er nix over aan mij verteld. Als ik het niet zoevallig van iemand zou horen, dan zou ik het helemaal niet weten. Er staat op de site van MxStream (www.mxstream.nl) ook dat het flat free internet is, en er alleen maandelijkse kosten en geen kosten per MB in rekening worden gebracht.

Nou is mijn vraag, als ik over de download limiet heen kom, kunnen ze dan zomaar extra kosten in rekening brengen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden...

Mzzls
downloadlimieten staan gewoon in de voorwaarden hoor. En het is idd 30 GB. En ze gaan je niets in rekening brengen. Hooguit een of meerder mailtjes en dan word je afgesloten als je het nog steeds te bont maakt.

Ik heb hier ook ADSL basic bij planet en ik download vrij veel maar ik zich slechts bij de 2 gig per maand.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1