Wel of geen nieuwe printkoppen?

Pagina: 1
Acties:

• j.bouwmeester
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05-2023
Hoi.

Ik heb ruim een jaar geleden een Canon S400 gekocht. Na het installeren van nieuwe inkttankjes maakt de printer vage afdrukken met heel veel witte strepen. Ik heb de printkoppen al meerdere malen gereinigd en ook in lauw water laten staan. Nu dacht ik: dan maar nieuwe printkoppen kopen. Blijken die 60 euro te zijn!!! Hoe kan ik nu zeker weten dat ik geen 60 euro weggooi (als blijkt dat het niet aan die groene printkoppenbak ligt)? De printer zelf heeft me 120 euro gekost dus ik vind 60 euro wel fokking veel....en ik had wel verwacht dat die printkoppen tientallen inktankjes zouden overleven.

Verwijderd

Ik ben 99% zeker dat het aan de printkop ligt.

Anders bel je eerst met de Canon Helpdesk, die zeggen vervolgens hetzelfde en als het dan alsnog niet de printkop is kun je denk ik wel je geld terugkrijgen via hun klantenservice.

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
ik sluit me aan bij enigma...

de s400 staat er overigens wel om bekend dat hij wat meer printkoppen verslijt dan bijv. de i550 of de andere printers van canon, maar dit is zeker de printkop...

If it ain't broke, fix it till it is...

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Als reinigen niet meer helpt zit er weinig op.

Nieuw printertje hoeft ook niet veel meer te kosten...ben je wel weer bij.

Maar let erop dat printen in principe nog nooit zo duur is geweest.

• j.bouwmeester
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05-2023
Bedankt. Ik ga van de week maar eens nieuwe printkoppen kopen dan.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:30
j.bouwmeester schreef op 04 mei 2003 @ 22:11:
Hoi.

Ik heb ruim een jaar geleden een Canon S400 gekocht. Na het installeren van nieuwe inkttankjes maakt de printer vage afdrukken met heel veel witte strepen. Ik heb de printkoppen al meerdere malen gereinigd en ook in lauw water laten staan. Nu dacht ik: dan maar nieuwe printkoppen kopen. Blijken die 60 euro te zijn!!! Hoe kan ik nu zeker weten dat ik geen 60 euro weggooi (als blijkt dat het niet aan die groene printkoppenbak ligt)? De printer zelf heeft me 120 euro gekost dus ik vind 60 euro wel fokking veel....en ik had wel verwacht dat die printkoppen tientallen inktankjes zouden overleven.
Voor die 60 euro heb je dan ook gelijk weer nieuwe cartridges hoor.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1