Geen idee of hier een topic voor geopend mag worden, zo niet..mijn excuses, het zal niet meer voorkomen 
Maargoed,
Ik heb hier een geforce 4 Ti 4400 en een belinea ..? monitor,
alleen heb ik vaak last van trillend beeld..
het maakt niet echt uit welke resolutie, maar vooral op de hogere resoluties is hij erg onrustig.
Ook heb ik het op verscheidene verversingsfrequenties geprobeerd, maar het voel me op dat hij op 72Hz het rustigst was.
Wel is me opgevallen dat windows xp al mijn apparaten bijna naar irq 9 schopte, en dus leek dat me al nogal vreemd?
ik kon ze ook niet aanpassen, dus ik ze in het bios aanpassen..
videokaart in het bios naar 11..windows zet hem gewoon op 9 in windows
en zo met heel veel apparaten.
Ik heb geconstateerd dat op IRQ 9 in windows:
Videokaart, Geluidskaart, Netwerkkaart, RAID controller en USB root hub? staan..
Dus ik dacht, terug naar win2k met die handel, wou toch van XP af, mocht niet baten..kan het nu nog niet aanpassen
Is er een manier dit te verhelpen ZONDER dat ik andere hardware hoef te kopen? of duidt dit echt op een defect in de hardware?
Bij voorbaat dank
Maargoed,
Ik heb hier een geforce 4 Ti 4400 en een belinea ..? monitor,
alleen heb ik vaak last van trillend beeld..
het maakt niet echt uit welke resolutie, maar vooral op de hogere resoluties is hij erg onrustig.
Ook heb ik het op verscheidene verversingsfrequenties geprobeerd, maar het voel me op dat hij op 72Hz het rustigst was.
Wel is me opgevallen dat windows xp al mijn apparaten bijna naar irq 9 schopte, en dus leek dat me al nogal vreemd?
ik kon ze ook niet aanpassen, dus ik ze in het bios aanpassen..
videokaart in het bios naar 11..windows zet hem gewoon op 9 in windows
en zo met heel veel apparaten.
Ik heb geconstateerd dat op IRQ 9 in windows:
Videokaart, Geluidskaart, Netwerkkaart, RAID controller en USB root hub? staan..
Dus ik dacht, terug naar win2k met die handel, wou toch van XP af, mocht niet baten..kan het nu nog niet aanpassen
Is er een manier dit te verhelpen ZONDER dat ik andere hardware hoef te kopen? of duidt dit echt op een defect in de hardware?
Bij voorbaat dank