Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

L.I.S. LCD - Linux Software?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Ik ben dus van plan om een L.I.S. LCD aan te schaffen voor in mn server. Nu zie ik op de site van XXL-cases (waar ze dat ding verkopen) dat er alleen ondersteuning is voor Windows-OS'en. Nu gaat mn server dual boot draaien (Win2k / Linux). En ik zie het dus niet zo zitten om 129 euro neer te leggen voor een LCD die alleen werkt als ik in Windows zit :/

Dus mijn vraag: is er Linux software voor deze LCD?

Ik heb al wel gegoogled maar ik heb nog niets gevonden waar ik echt iets aan heb. (als iemand anders wel wat vindt, post de google keywords please!)

edit: als ik dus naar iets heb lopen zoeken dat niet bestaat, en je weet een LCD in dezelfde prijsklasse dat _wel_ werkt onder Linux, dan hoor ik het graag :)

[ Voor 14% gewijzigd door Whieee op 04-05-2003 21:08 ]

Launching containers into space

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

http://www.modwarehouse.com/

en

http://lcdproc.omnipotent.net/

Succes !

[ Voor 49% gewijzigd door De_Koele_Man op 04-05-2003 21:12 ]

Meh!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Heel erg bedankt! Ik denk dat ik het antwoord nu heb :)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ja sorry hoor, maar ik vind 129,- voor een lcd van 20x2 wel extreem veel, kheb net via een IA hier een lecd van 8x24 gekocht voor nog geen 20 euro..

moet je wel zelf solderen enzo, maar dat lijkt me niet zo'n probleem voor de tweakers hier...

mijn tip, kijk eens op laupro en koop daar een lcd die linux-compatible is, koop er desnoods 2 als je je soldeerkunsten niet vertrouwt, is nog altijd goedkoper dan 129 euro

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
is ook wel erg duur, maar ik persoonlijk HEB geen soldeerkunsten :P en die CrystalFontz LCD's zijn ongeveer even duur maar 4*20, maar daarvoor heb je 2 vrije 5 1/2 slots nodig, en die heeft niet iedereen meer vrij :'(

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 04 May 2003 @ 23:31:
is ook wel erg duur, maar ik persoonlijk HEB geen soldeerkunsten :P en die CrystalFontz LCD's zijn ongeveer even duur maar 4*20, maar daarvoor heb je 2 vrije 5 1/2 slots nodig, en die heeft niet iedereen meer vrij :'(
ik heb er 4 vrij (5 totaal, maar 1 cdrom) dus moet lukken :P

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoekvraagje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.