Toon posts:

Xlerate Pro: hoe ken dat nou??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds begin oktober probeer ik de Xlerate Pro te kopen. Een bestelling heb ik geplaats bij Xenon en Perfect Systems, beide zeggen dat ze die kaart niet meer kunnen leveren. Die kaart wil ik gewoon hebben, weet iemand waar en bij welke computerzaak ik die kaart alsnog kan kopen??

THANX, ;)

Verwijderd

ik heb nog een MX300 liggen, dat is de zelfde kaart maar dan van diamond.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod Reaper maar ik wil (eigenwijs die ik ben) een nieuwe!!

Verwijderd

Probeer het eens bij Alternate. Hij staat daar in het assortiment voor f 159,- exlusief BTW.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Ik heb de mijne bij Vobis gekocht toen ik ontdekte dat TerraTec ze uit de handel gehaald had. Vobis had toevallig nog een aantal liggen (199,-, paar maand geleden).

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Waarom hebben ze hem uit de handel gehaald , volgens mij is het een heel goed kaartje :?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Ze hebben hem uit de handel genomen omdat Aureal (producent van de chipset van die kaart) failliet is gegaan. De chipsets worden dus niet meer geleverd. Bovendien heeft Terratec zelf een kaart uitgebracht in hetzelfde segment (de DMX X-Fire 1024, overigens een topkaart).

De voor de XLerate Pro komen ook geen nieuwe drivers meer, wat voor Win2k bezitters wat minder goed nieuws is aangezien de support daar niet optimaal is.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:31
Ik had die XLerate Pro ook, maar hij gaf timing problemen met m'n K7V. Nu heb ik er een X-Fire 1024 voor in de plaats geprikt, deze kaart is minstens net zo goed. Hij ondersteunt alleen geen A3D2.0, maar de verschillende nieuwe technieken als MacroFX en ZoomFX maken een hoop goed 8-). En hij is nog een stuk goedkoper ook ;).

Maar goed, ik heb er hier dus nog 1 liggen. Mocht je toch interesse hebben, dan hoor ik het wel. De kaart is z.g.a.n. Altijd binnen gestaan :).

specs

Verwijderd

Topicstarter
......ongeloofelijk, na een aantal leverancier afgebeld te hebben voor die kaart heb ik uiteindelijk vobis gebeld en die hadden er nog eentje liggen.........YIHAA :9

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

[b]Op vrijdag 24 november 2000 16:47
Maar goed, ik heb er hier dus nog 1 liggen. Mocht je toch interesse hebben, dan hoor ik het wel. De kaart is z.g.a.n. Altijd binnen gestaan :).
Ik weet niet of je hem ook bij vraag en aanbod hebt staan. Als dat zo is dan heb ik je al een mailtje gestuurd. idg heb ik wel intresse. Hoeveel moet je er voor hebben ?
Neem anders ff kontact met me op via meel of icq

[ Voor 3% gewijzigd door TheGrimReaper op 02-01-2015 22:58 . Reden: contact info verwijdert ]

= TheGrimReaper op tweakers

Pagina: 1