Toon posts:

Dell systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dell heeft momenteel een aanbieding waar ik gebruik van wil gaan maken alleen ik twijfel.
Je kan je systeem upgrade met een Dell E171 FP 17" Entry FlatPanel (no DVI) (+235.62 EUR) dus zonder DVI ,waar die word aangesloten op een Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics .
Wat kan ik hier van verwachten aangezien het geen DVI is en met die geintergeerde grafische kaart
Ik ben geen Gamer en werk niet met grafische programma's ,puur een internet machine

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Eric

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Intel Extreme Graphics... Niet best waarschijnlijk.. Je kan de nieuwste spellen waarschijnlijk nog net spelen, maar gaat niet echt lekker.

Spellen die nog uit moeten komen zijn zo goed als onspeelbaar.

======
zie net dat je juist geen spellen wilt spelen.
Voor gewoon internet gebruik ed. is het prima.

[ Voor 21% gewijzigd door BitBit3r op 04-05-2003 18:14 ]

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Het is ook geen gamer zegt ie toch, voor een internet machine is het goed genoeg.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Voor jouw eisen kan deze combinatie geen enkel probleem opleveren. :)

Maar als je ook zeker wilt zijn dat het 2D gebeuren in orde is zou je een Matrox kaartje (G450/550) kunnen overwegen. Als ik me niet vergis staan deze ook bij de Dell opties.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
Blij dat jullie gereageerd hebben ,maar wat kan ik van de kwaliteit verwachten van zo een scherm aangezien het geen DVI scherm is .?
Is het nu ook zo dat je ondanks dat het geen DVI is dat je je vernieuwing freq wel moet instellen ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ik denk dat je het beste even zelf kan gaan zoeken :)

Er zijn genoeg reviews etc. van andere schermen zonder DVI, daarmee kan je dan vergelijken. En eventueel 1x de refreshrate instellen lijkt mij ook niet zo'n probleem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.