Toon posts:

Waarom kan ik SG niet in? (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vanochtend een mailtje gestuurd, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.
Mijn vraag is dus waarom ik SG niet inkan :?

"Itsnows" zegt:
Door ItSnows (HGA Softe Goederen) - Sunday 04 May 2003 11:24

1. Regels zijn: x dagen aanwezig en x posts in techfora.

2. Inschrijfdatum 30-03-2003 15:37
3. En je aantal posts mag je zelf tellen

En dan mag je bedenken waarom je niet in SG kunt
Daar voldoe ik toch aan?? Ik ben langer dan 30 dagen geregistreerd, en ik heb meer dan 50 techposts.

Of klopt de FAQ niet ofzo ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:06

JdM

Humbled

Heb jij jezelf geregd op GoT om juist niet met tech bezig te zijn ? Je regd toch om de tech, niet om SG of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Misschien moet je wat meer geduld hebben. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gewoon wachten op antwoord, 2de topic is nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier voor de tech, alleen wordt er steeds gezegd dat je de FAQ moet lezen... en daar staat in dat ik daar nu in zou moeten kunnen zitten :)
En dat kan nu dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 21:59
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 17:44:
Ik ben hier voor de tech, alleen wordt er steeds gezegd dat je de FAQ moet lezen... en daar staat in dat ik daar nu in zou moeten kunnen zitten :)
En dat kan nu dus niet :)
In de FAQ staat ook dat je dit soort dingen beter over de mail kan doen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

En dus kan je beter even mailen denk ik zo :). Ik heb net even gekeken en het is mij ook raadsel. Je hebt de 30 dagen geregistreerd en je tech posts zijn zover ik kan zien meer dan genoeg. En scriptje draait elke 24 uur dacht ik voor acces. Heb je toevallig Gebruik http 304 headers? aanstaan. Anders ff uitloggen en inloggen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:13

scorpionv

This space for rent

Radian schreef op 04 mei 2003 @ 17:42:
Heb jij jezelf geregd op GoT om juist niet met tech bezig te zijn ? Je regd toch om de tech, niet om SG of wel?
Kom op, GoT is nog steeds meer als computers, ook in SG staan hele nuttige onderwerpen zoals auto-techniek, studie en allerlei algemene ontwikkeling. Ik wil niet lullig doen, maar gezien jouw posthistorie zit je meer in SG als in alle andere (TECH) fora. Dus kom niet aan met het argument dat je alleen op GoT komt voor de techniek.

Ik zelf kom hier voornamelijk voor de sfeer en de gezelligheid, en als tweede om kennis op te doen.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je precies 50 dagen geregged bent kan t kloppen, dan moet je ff tot morgen wachten want het scriptje dat dat regelt draait volgens mij alleen 's nachts.
En idd check voor cacheproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

scorpionv schreef op 04 mei 2003 @ 17:48:
[...]

Kom op, GoT is nog steeds meer als computers, ook in SG staan hele nuttige onderwerpen zoals auto-techniek, studie en allerlei algemene ontwikkeling. Ik wil niet lullig doen, maar gezien jouw posthistorie zit je meer in SG als in alle andere (TECH) fora. Dus kom niet aan met het argument dat je alleen op GoT komt voor de techniek.

Ik zelf kom hier voornamelijk voor de sfeer en de gezelligheid, en als tweede om kennis op te doen.
Nou nou :| , "gezien jouw posthistorie" ga even op iemand anders bakkessen.
En als je voor de sfeer komt, verpest hem dan niet zelf, daarbij gaat dit topic niet over mij, misschien heb je dat gemist.

[ Voor 12% gewijzigd door JdM op 04-05-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Radian schreef op 04 mei 2003 @ 17:42:
Ik denk dat jij niet de persoon bent die dat moet zeggen :X. Ten 2de, hij kan er toch best om vragen om een extra stukje toevoeging van GoT (dat vind ik het ;) ) erbij mag hebben.

En wat m-m zegt dat ik dus ook al :P Cache problemen ff checken
m-m schreef op 04 mei 2003 @ 17:49:
Als je precies 50 dagen geregged bent kan t kloppen, dan moet je ff tot morgen wachten want het scriptje dat dat regelt draait volgens mij alleen 's nachts.
En idd check voor cacheproblemen.
* We Are Borg slaps m-m with a large peace of (weet het niet meer wat het bij mIRC is :P ). Ik dacht 30, zo staat het tenminste in de faq :)

[ Voor 36% gewijzigd door We Are Borg op 04-05-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 17:38:
Ik had vanochtend een mailtje gestuurd, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.
Mijn vraag is dus waarom ik SG niet inkan :?
Je antwoord krijg je echt wel wat dat betreft laat je quite weinig geduld zien :)

Maargoed, volgens de Admin heb je geen access en zover als ik weet zou je die wel moeten hebben. Dus wachten we es op iemand die daar wat meer over kan zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

We Are Borg schreef op 04 May 2003 @ 17:54:
[...]

Ik denk dat jij niet de persoon bent die dat moet zeggen :X. Ten 2de, hij kan er toch best om vragen om een extra stukje toevoeging van GoT (dat vind ik het ;) ) erbij mag hebben.

En wat m-m zegt dat ik dus ook al :P Cache problemen ff checken
En dat is de tweede ,

goed , waarom geef ik zo'n opmerking? :

1>niet om te kutten
2>niet omdat ik denk dat ik wat te zeggen heb over een ander
3>wel, omdat ik dit ook bij HK gezien heb en die is erdoor dichtgegaan , waar iedere user de lul door was, ik vraag me af of GoT mensen nodig hebben die "alleen maar snel in SG en HK willen komen"

Kom dus alsjeblieft niet aan met "dat moet jij zeggen" en "daar mag jij niks van zeggen" , wat een crap > ik zeg wat ik wil mensen , net als jullie ik vind alleen dat de TS gewoon een beetje SG "geil" is en dat klopt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JdM op 04-05-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:13

scorpionv

This space for rent

Radian schreef op 04 mei 2003 @ 17:50:
[...]

Nou nou :| , "gezien jouw posthistorie" ga even op iemand anders bakkessen.
En als je voor de sfeer komt, verpest hem dan niet zelf, daarbij gaat dit topic niet over mij, misschien heb je dat gemist.
Ok, sorry, ik reageer misschien teveel frustratie op jou af, bij dezen excuses.
Ik erger me alleen altijd zo aan een wat superieur onder woorden gebrachte post, en die eerste post van jou kwam een beetje zo op me over. Ik zeg er zelden wat van, het is toch vechten tegen de bierkaai, maar als ik een keer wat zeg kan het weleens scherp zijn. Nogmaals sorry, het was niet persoonlijk bedoeld.

Geef de kerel een kans :)

edit:
Ik bedoel dus zéker niet dat je shit-posts maakt hé, laten we elkaar niet misverstaan :) Je post alleen relatief veel in SG, een non-tech forum, net zo goed als ik veel in DPC post, ook een non-tech forum. Ik wilde even duidelijk hebben dat wij hier ook niet puur voor de tech komen.

[ Voor 18% gewijzigd door scorpionv op 04-05-2003 18:01 ]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

scorpionv verwoord alles veel beter, ook die edit eronder. Je bent liev hoor en zand erover O+

SG geil denk ik niet, meer ongeduldig :P

offtopic:
Hoi Jaymz :>

Zoals Jaymz zegt, wachten op iemand met meer rechten

[ Voor 121% gewijzigd door We Are Borg op 04-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Ik geef dan misschien wel een "superieur" antwoord (:?) ,dat komt omdat ik bij het 1e topic van de TS al zoiets had van >die is SG geil ofzo? , vandaar mijn direkte antwoord in die 1e post, excuses aanvaard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

We Are Borg schreef op 04 May 2003 @ 18:01:
[...]

Wil jij dan ophouden met dingen aan te nemen plz :). Ik zeg nergens dat hij SG geil is en als je denkt dat de HK daarom dicht ging :z. Ach ja, laat ook maar zitten. Gaat het niet om in dit topic. Maar gelieve niet "mijn mening" naar voren brengen, want dat kan ik beter blijkt wel ;)
Oké, ik zal het niet meer doen
Klopt, heb ik wel gezegd dat jij dat zei dan?
HK, ging imo dicht omdat het barstte van de mensen die erin waren gekomen door maar tech te posten en vervolgens in HK er een zooi van maakten, als ik dat fout heb oké
En hier gaat het inderdaad niet om in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

We Are Borg schreef op 04 May 2003 @ 18:01:
Zoals Jaymz zegt, wachten op iemand met meer rechten
Almost :)

'K heb ACM al gevraagd naar het scrippie te kijken en uit zijn reactie begrep ik dat het niet helemaal jofel gaat met dat scrippie :)

Dus regelen we het voor Toetsje wel handmatig, which ik net heb gedaan dus deze thread kan dan wel dicht :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jaymz op 04-05-2003 18:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.