O2, opgezegd maar ik kan nog steeds bellen?

Pagina: 1
Acties:

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:00
Hallo,

Ik heb O2 netjes opgezegd en daarna heb ik een bevestiging gekregen van O2 dat mijn abo per 1 mei verloopt.
Tot nu toe kan ik nog steeds bellen en gebeld worden, wat ik erg vreemd vind.
Een tijdje geleden had ik ook een Vodafone abo opgezegd en meteen kon ik niet meer bellen en gebeld worden. Ik had zelfs geen bereik meer!

Nou is mijn vraag: moet ik hiervan O2 op de hoogte stellen :?
Zo ja, dan kan ik natuurlijk niks meer doen met mijn simkaart.
Zo nee, loop ik dan het risico dat ik mijn abo moet betalen?

Bedankt alvast! _/-\o_

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik zou de simkaart maar niet meer gebruiken!

O2 op de hoogte stellen en aangeven dat ze je direct uit de lucht halen,
en goed komende facturen en incasso's in de gaten houden...

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Als je nog steeds kan bellen, moet je inderdaad contact opnemen met O2. Als je gewoon door blijft bellen, moet je daar ook voor betalen. Dus niet jezelf ineens kapot bellen, want dan krijg je ook een rekening waar je je kapot aan kan gaan betalen.

O2 staat er bekend om dat het een nogal rommelig bedrijf is, dus dat het nog niet is afgesloten verbaasd me niets

iRacing Profiel

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MyNameIs schreef op 04 mei 2003 @ 17:31:

Nou is mijn vraag: moet ik hiervan O2 op de hoogte stellen :?
Zo ja, dan kan ik natuurlijk niks meer doen met mijn simkaart.
Zo nee, loop ik dan het risico dat ik mijn abo moet betalen?

Bedankt alvast! _/-\o_
Eeehm volgens mij is het zo dat zolang je je telefoon aan laat staan en binnen het bereik van het netwerk is, hij het nog zal doen.

Zet hem eens aan en uit. Doet ie het dan nog ?

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 12:50
heb ik ook ooit gehad met telfort... gewoon bellen en dan halen ze je uit de lucht (wel met O2 abo bellen naar klantenservice :))
mijn vriendin heeft het zelfde met debitel... die blijven maar niet snappen dat het abo is opgezegd (en bevestigd)... al 2x bevestigingsbrief teruggefaxd en ze snappen het nog niet 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door jpvk007 op 05-05-2003 14:05 ]

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

gebruiken = later dokken

ik zou hem niet gebruiken, of nog 1 keer om de O2 helpdesk te bellen

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:00
Oke, klantenservice woensdag gebeld. Ik kon meteen niet meer bellen met dat ding.

,, Yes '' dacht ik, ,, eindelijk van O2 af.'' >:)

Maar wat denk je krijg ik vandaag een rekening van hun binnen met de datum 1-5-2003 tot 1-6-2003! |:(

Arghh :/ Dat wordt weer die klantenservice bellen :(

Maar wat denken jullie: ik heb deze maand 4 keer gebeld om te kijken of mijn abbo al was afgesloten. Ik heb een abbo van 180 min (+- 25 euro) , heb iets meer dan 5 min gebeld , kan mijn beltegoed niet meer opmaken en moet 25 euro betalen :? 8)7

VOOR MIJ DE VOLGENDE KEER GEEN O2 MEER!!!

[ Voor 4% gewijzigd door MyNameIs op 10-05-2003 12:26 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk krijg je straks nog een rekening met een -bepaald bedrag op. Dat kreeg ik ook een maand later. Dus ze storten het teveel betaalde abo-kosten terug. Was iig wel bij mij zo, half jaartje geleden ofzo...

Verwijderd

MyNameIs schreef op 10 May 2003 @ 12:10:
VOOR MIJ DE VOLGENDE KEER GEEN O2 MEER!!!
o2 is idd een romelig bedrijf, en ik zag op gsm.nl dat o2 ook niet meer abbo's icm gsm verkoopt ? zal maybe wel met die naam change te maken hebben..

Verwijderd

heb ik een keer met Debitel gehad, ze waren blij dat ik ze er attent om maakte en zouden het meteen herstellen. Geen rekening gehad over die periode (was maar 1 of 2 dage, maar je weet het nooit. Altijd kontakt opnemen dus. Ik zou de volgende keer een fax sturen, heb je een bewijs.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 13:11:
[...]

o2 is idd een romelig bedrijf, en ik zag op gsm.nl dat o2 ook niet meer abbo's icm gsm verkoopt ? zal maybe wel met die naam change te maken hebben..
dat is hun bedrijfsprofiel, geen korting op een toestel, maar op de abbo's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

KarreMania schreef op 10 May 2003 @ 21:31:
[...]

dat is hun bedrijfsprofiel, geen korting op een toestel, maar op de abbo's.
Denk dat dat straks ook weer anders wordt, als o2 weer Telfort wordt...
Pagina: 1