Toon posts:

Bij boot opent windows standaard een map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een club 3d ATI 9700 videokaart, maar sindsdien als ik windows opstart, dan opent windows automatisch de map:

c:\Program Files\Ati

Dis knap vervelend, want ik doe er geen fluit mee. ik heb overal lopen zoeken om deze startup functie te disabelen alleen ik kan hem het niet vinden.

Ik heb in system.ini - win.ini gekeken
Msconfig gekeken
in het register zelf bij Run en Run Once enzo, maar nergens staat aangegeven dat dit geopend moet worden.

Iemand een idee waar ik nog kan kijken?

Alvast bedankt

edit: Het is trouwens op een XP-Machine

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 17:29 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

zou me niks verbazen als je dat in de gebruikersprofielen moet zoeken. En anders in het register. Maar wel vaag dat dat zomaar gebeurt. Setup een keer verkeerd afgesloten ofzo?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:44

BaRF

bijna kerst

heb je in het register ook gewoon gezocht naar dat map-pad?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff gezocht naar dat pad precies, maar dan vind hij niets.

en The_Eagle: geen setup afgebroken enzo, het is gewoon vreemd :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

je ziet ook niets dat "in msconfig" enkel begint met C:\program files\ati? (Bijna) altijd is hetgene dat jij nu hebt namelijk vanwege ontbrekende aanhalingstekens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

kan wel een fout in de driver zijn.. heb dat vroeger ook wel eens gehad, andere driver installen en probleem was weg

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 04 May 2003 @ 17:55:
je ziet ook niets dat "in msconfig" enkel begint met C:\program files\ati? (Bijna) altijd is hetgene dat jij nu hebt namelijk vanwege ontbrekende aanhalingstekens.
Jawel, maar die heb ik al uitgezet.
Pagina: 1