Toon posts:

Probleem bij spelen van online games.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej ik heb eem draadloos netwerk thuis en ik heb nogal problemen met spelen van online games zoals Counter-strike, Quake enz. Ik heb als onvanger een NETGEAR MA101 (ontvanger en netwerkkaart in 1 via USB aangesloten) op me pctje staan en een NETGEAR Cable/DSl Wireless Router MR314. Heb planet internet ADSL comfort (dacht iets van 712 download) abo. Het probleem is nu als ik BV CS online ga doen dan heb ik wel een goede ping, namelijk meestal rond de 60 a 70 of lager, maar ik sta om de minut ff vast (soort lag). This een beetje raar uit te leggen maar alles loopt soepel en 1 in keer sta ik ff 20 sec vast in het beeld. HEEEEEL vervelend als je net iemand wil neerschieten. Weet iemand waar dit aan kan liggen terwijl me ping wel goed is en bij de ontvanger staat dat de verbinding zeer goed is (alle streepje bijna vol en soms helemaal vol). De afstand van de router naar de ontvanger is ongv. 10 m en er zitten 2 muren tussen.
Alvast bedankt als iemand me kan helpen.

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

Zet je mobiel eens uit. Zijn er misschien andere storende factoren in je buurt?

Ik ben malle Pietje niet.

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het niet de USB? Heb zo'n probleem eens gehad met een muis die om de zoveel seconden vastsloeg, heel erg naar is da. Zit er nog meer via USB aangesloten?

[ Voor 4% gewijzigd door Proxar op 04-05-2003 22:56 ]

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zit niet meer via USB aangesloten en er is alleen 1 vaste telefoon in de buurt (welliswaar zo'n draadloos geval). Zou het btw kunnen helpen als ik me router eens reset?