[Winamp/WMP] Video files afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailman|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 15:27
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd. W2k erop, winamp 3.0 en WMP 9 er op gezet. Winamp heeft zich als standaard ingesteld voor alle media-files. Ik wil mat winamp alleen mp3 afspelen en met WMP 9 wil ik alle mpg, mpeg en avi files afspelen.
Ik heb deze video files daarom zo ingesteld, via ´open with > choose program´, dat ze nu via wmp 9 afgespeeld worden. Nu krijg ik alleen vaak geen beeld en staat de titel rood afgebeeld. Voorheen had ik wmp 8 met dezelfde films en die deed het wel.

Iemand hier een oplossing voor? Ook om alle video-files standaard door wmp te laten openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

Pyrus

Hardknock life

Heb je (de juiste) codecs geinstalleerd?

Oh, en om ze standaard door WMP te laten openen moet je ff via de preferences van WinAmp uitzetten dat ze met winamp gespeeld moeten worden. (en evt. bij WMP instellen dat ze daarmee gespeeld moeten worden)

[ Voor 73% gewijzigd door Pyrus op 04-05-2003 17:09 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailman|IA
Ja, ik heb de juiste codecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailman|IA
Heb codecs opnieuw geïnstalleers en nu werkt het wel. Beeld loopt bij de zwaardere films niet lekker, maar dat komt door mijn trage pc (350 Mhz.) zonder speciale video-kaart. Zijn er programma´tjes die films beter kunnen afspelen op trage pc´s, zoals de mijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Als je WMP 9 installeerd moet je ook codecs opnieuw installeren was ook bij mij zo!