-> Software Algemeen
[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 04-05-2003 17:01 ]
Mag ik hieruit concluderen dat het onder andere windowsversies ook niet eenvoudig te veranderen is?
Alleen problemen die direct betrekking hebben je OS horen in WOS, alle andere vragen over software horen (mits ze niet in een van de andere Softe Goederen fora horen) in SArtgo schreef op 04 May 2003 @ 17:09:
Mag ik hieruit concluderen dat het onder andere windowsversies ook niet eenvoudig te veranderen is?
het toevoegen van gegevens aan je filmpie heeft niks met een OS te maken. ik dacht dat het met VirtualDub of aanverwanten (Nandub) mogelijk is. kijk even op www.doom9.org
daar staat vast wel wat tussen en je kan er ook virtualdub/nandub downloaden
Ik ging ervan uit dat windows je de schrijfrechten ontzegde (wellicht vanwege DRM). Ik zal morgen virtualdub eens proberen. Heeft iemand nog andere ideeen?CyBoB schreef op 04 May 2003 @ 21:05:
het toevoegen van gegevens aan je filmpie heeft niks met een OS te maken. ik dacht dat het met VirtualDub of aanverwanten (Nandub) mogelijk is. kijk even op www.doom9.org
Mij lukt dat gewoon door op een video-bestand rechtermuisnop te doen en dan eigenschappen. Klik dan op 'SAMENVATTING" dan geavanceerd ofzo dan kun je alles invullen!
Welk OS?serhat schreef op 05 mei 2003 @ 12:32:
Mij lukt dat gewoon door op een video-bestand rechtermuisnop te doen en dan eigenschappen. Klik dan op 'SAMENVATTING" dan geavanceerd ofzo dan kun je alles invullen!
Met adobe premiere moet het lukken dacht ik. Suc6 dermee
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb inmiddels een enigzins omslachtige manier gevonden om de dingen in te vullen: renamen naar mpg, invullen via properties en dan weer renamen. Ik zeik niet graag over windows (want ik ben meestal zeer tevreden) maar dit sucks.
Pagina: 1