You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
12V lijn van 11,25
uit de molex komt 1x +5V en 1x +12V
maar alles is op hetzelfde aangesloten, dus als je met de gewone ATX 11.25 haalt, is dat niet anders uit de andere +12V aansluitingen
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
SIM-PELM@ximuS schreef op 04 May 2003 @ 16:48:
Ja, maar wat is het beste? Want met de ATX connector haal ik een
12V lijn van 11,25
een andere voeding die dat conectortje wel heeft en een met meer power
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
maar dan nog is 11,25 niet een beetje laag voor een Chieftec voeding waar:
CCFL - Blauw
CCFL - Rood
DVD
CDRW
HDD
FDD
MOBO
aan hangt?
als het een 300 W is ja duhM@ximuS schreef op 04 May 2003 @ 16:50:
o, op die fiets
maar dan nog is 11,25 niet een beetje laag voor een Chieftec voeding waar:
CCFL - Blauw
CCFL - Rood
DVD
CDRW
HDD
FDD
MOBO
aan hangt?
gewoon een lekkere 350 of 400 kopen
wat zijn btw de rest van je voedings waardes >
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
+3.3 = 3.38
+5.0 = 5.09
+12 = 11.43
-12 = -11.94
-5 = -5.01
Core1 = 1.62
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ten tweede is het verplicht door Intel om op een P4 mobo zowel een 20-pins, als een 4-pins molex aan te sluiten. Asus heeft het wat makkelijker gemaakt door ook een 'schijf-molex' (4-pins platte molex die in hdd's e.d. gaat) aansluiting op hun P4 mobo's te gooien, dan kan je die gebruiken als je geen ATX12V connector aan je voeding hebt zitten.
Affijn, je moet dus sowieso de ATX-connector én de ATX12V connector aansluiten (en misschien nog meer, maar dat is mobo afhankelijk -> RTFM). Zonder ATX12V werkt meestal wel, maar het wordt niet aangeraden (ze hebben die aansluiting niet voor de sier op zo'n mobo gesoldeerd nietwaar?).
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Niet dus duhShunt schreef op 04 May 2003 @ 16:56:
[...]
als het een 300 W is ja duh
gewoon een lekkere 350 of 400 kopen
wat zijn btw de rest van je voedings waardes >
Hier word ik altijd toch zo moe van, openen mensen een topic omdat ze te lui zijn om eens in de handleiding te kijken!
Pagina 27 van hoofdstuk 2. Daar staat dus ook wel degelijk iets over het benodigde vermogen van je voeding (dat dus voldoende is overigens).
Ok, en wil je de volgende keer wél de handleiding lezenM@ximuS schreef op 04 May 2003 @ 17:26:
ok. ik zet zo ff dat plugje er nog op.
Sure ....M@ximuS schreef op 04 May 2003 @ 17:30:
heb ik gedaan.. serieus
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
je leest makkelijk over iets heen in de handleiding hoorLekkere Kwal schreef op 04 mei 2003 @ 17:27:
[...]
Ok, en wil je de volgende keer wél de handleiding lezen
Dat ben je hier niet de enige. Dat heb ik precies hetzelfde. Een 300W van bijv PowerMan of Aopen zou al voldoende zijn voor een dergelijk systeem, maar veel mensen zien alleen maar de getalletjes staan.... een goede 300 W doet niet onder voor een 350-400 W van het populaire Qtec.We Are Borg schreef op 04 May 2003 @ 17:14:
[...]
Niet dus duhIk erger me al rot aan dat krachtige en steeds betere voeding verhaal waar veel mensen aan mee doen. Een goede kwaliteit voeding 300 W kan dat prima dus schrap dat "ja duh" maar
naja deze voeding zat bij mijn chieftec kast.. en waarom zou 'k em dan weg gooiebobsnl schreef op 04 mei 2003 @ 17:55:
[...]
Dat ben je hier niet de enige. Dat heb ik precies hetzelfde. Een 300W van bijv PowerMan of Aopen zou al voldoende zijn voor een dergelijk systeem, maar veel mensen zien alleen maar de getalletjes staan.... een goede 300 W doet niet onder voor een 350-400 W van het populaire Qtec.
Maar dat stond ook in je handleiding.. (als je ernaar zoekt lees je er toch niet zomaar overheen lijkt me, maar goed).
Je hebt je antwoord
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()