Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Op verzoek van moderator Yaymz, aan het einde van mijn topic in LA, hier een topic met een volgende feature-request.

Pushmessages die akkoord verklaard zijn verschijnen automatisch in Myreact om daar vervolgens eeuwig te blijven staan (althans de laatste 5). Verder is het mogelijk via een link alle pushmessages op te vragen die ooit zijn ontvangen.

Imo is het vrij zinloos dat pushmessages die allang niet meer van toepassing zijn, zichtbaar blijven in Myreact. Te lezen aan de reacties in mijn topic in LA zijn de meeste GoT-ters dit wel met mij eens.

De feature-request is dan ook als volgt:

Pushmessages blijven (na akkoord-verklaring) automatisch nog 1 week staan in Myreact. Daarna zijn ze alleen nog op te vragen via de archive-link (deze link kan wat mij betreft ook in Myreact geplaatst worden!)
Een andere optie zou zijn dat elke user zijn pushmessages na akkoord-verklaring zelf kan verwijderen uit Myreact via een simpele muisklik.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Pushmessages
misschien wel handig ;)
(ook in het automagisch "hidden" zie ik btw niets, ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wat in myReact komt ;))

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Voor deze discussie ook hier weer talloze replies gaat tellen: nee. Er komt in 1.9 wel een hele lading aan prefs-opties voor myReact.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.