Ik heb nu al mijn 3de Yamaha fikker en het blijft sh*t. Ik had gewoon een uptime van 2 dagen en mijn PC was helemaal goed...niets geen problemen...en toen ik een CD wou branden crashde mijn hele systeem. Weer een coaster er bij. Dat is nummer 47 van die ik nog heb bewaart...ga ze denk ik opsturen naar Yamaha...mijn ervaring.
Maar ik weet niet waarom die brander nou zoveel problemen geeft. Neem nou bijv. CDRWIN. Ik gebruik het niet meer nu omdat ik er geen CD gebrand mee kreeg. 100% kans op een coaster. Met goede key. Zelfde versie als ik eerst gebruikte. Maar altijd een coaster. Dus moest ik met FireBurner de ISOz fikken. En allemaal gelukt. Met 1 coaster dan wel. Ik snap niet wat het probleem is. De brander heb ik nieuw gekregen van Yamaha omdat mijn oude kapot was.
Systeem :
Thunderbird700@800,
Abit KT7-RAID,
128 MB 133Mhz,
TNT2Ultra,
Adaptec2904,
Eicon DIVA 2.01 ISA,
WinBond89C940 PCI 10MBit network adapter, CreativeLabs SoundBlaster Live! 1024, Plextor UltraPlex40,
Yamaha8424E,
NEC zip drive,
TEAC floppy drive and a
Maxtor 20,4GB HDD
Maar ik weet niet waarom die brander nou zoveel problemen geeft. Neem nou bijv. CDRWIN. Ik gebruik het niet meer nu omdat ik er geen CD gebrand mee kreeg. 100% kans op een coaster. Met goede key. Zelfde versie als ik eerst gebruikte. Maar altijd een coaster. Dus moest ik met FireBurner de ISOz fikken. En allemaal gelukt. Met 1 coaster dan wel. Ik snap niet wat het probleem is. De brander heb ik nieuw gekregen van Yamaha omdat mijn oude kapot was.
Systeem :
Thunderbird700@800,
Abit KT7-RAID,
128 MB 133Mhz,
TNT2Ultra,
Adaptec2904,
Eicon DIVA 2.01 ISA,
WinBond89C940 PCI 10MBit network adapter, CreativeLabs SoundBlaster Live! 1024, Plextor UltraPlex40,
Yamaha8424E,
NEC zip drive,
TEAC floppy drive and a
Maxtor 20,4GB HDD