Stats 'parsen' ?!?

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik had vandaag nix te doen en omdat ik de stats bij OGR zo cool vondt ben ik eens aan de slag gegaan dat soort stats voor mijn ECC2 team te krijgen. Het ziet nu als volgt uit:
http://www.ddf.tmfweb.nl/byhost.html

Het enige nadeel is gewoon dat ik alles iedere keer opnieuw moet invoeren, handmatig. Is d'r een manier op al die statistieken (totaal, en yesterday) van stats.qik.nl af te halen en de today stats v. de Inuendo server? En is het mogelijk dat de percentages vanzelf worden uitgerekend?

Plz help me!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
X-G schreef op 04 May 2003 @ 15:29:
Ik had vandaag nix te doen
Heb je mooi tijd om die Poolse vrouwen uit je mIRC te slopen. :P

• X-G
Chaos, dat is taken care off :p

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
X-G schreef op 04 May 2003 @ 15:29:
Ik had vandaag nix te doen en omdat ik de stats bij OGR zo cool vondt ben ik eens aan de slag gegaan dat soort stats voor mijn ECC2 team te krijgen. Het ziet nu als volgt uit:
http://www.ddf.tmfweb.nl/byhost.html

Het enige nadeel is gewoon dat ik alles iedere keer opnieuw moet invoeren, handmatig. Is d'r een manier op al die statistieken (totaal, en yesterday) van stats.qik.nl af te halen en de today stats v. de Inuendo server? En is het mogelijk dat de percentages vanzelf worden uitgerekend?

Plz help me!
Wat bedoel je precies ? Die percentages kan je toch uitrekenen door totaloutput/teamoutput*100% te doen ?

• X-G
Ja, ok, maar kan dat niet op de een of andere manier automatisch? Ik kan namelijk niet elke dag aan die site sleutelen, dat is mijn probleem.
En hij moet automatisch van Stats.Qik.nl en van ECC2.com ook stats af kunnen halen...

Verwijderd

X-G schreef op 04 May 2003 @ 17:22:
Ja, ok, maar kan dat niet op de een of andere manier automatisch? Ik kan namelijk niet elke dag aan die site sleutelen, dat is mijn probleem.
En hij moet automatisch van Stats.Qik.nl en van ECC2.com ook stats af kunnen halen...
Het kan wel, maar dan moet je eerst jezelf PHP aanleren. En dat kost ff...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 18:43:
[...]
Het kan wel, maar dan moet je eerst jezelf PHP aanleren. En dat kost ff...
Of elke andere willekeurige script taal uiteraardt (Perl ofzo). Maar wees gerust; er zijn zoveel mensen die dingen van andermans site willen jatten ;) dat er in PW al heel wat topics over te vinden zijn...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• X-G
Hmz, PHP aanleren. Ja, dat ben ik al langer van plan :p, maar alleen komt het er nooit van. Misschien is 't slim als ik me een PHP scripter bij mijn team zoek...
Iemand goede links om PHP aan te leren ?!?

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:42

WouterG

Dit is geen ondertitel

op www.phpfreakz.nl staan ook wat leuke tutorials waar je wel wat van kunt leren. PHP is echt leuk om te leren, kun je bv ook mijn avatar naapen ;)

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 22:32

Theuno

Da Devil Crew

Ik heb toen de stats voor uh... Neo gemaakt. Dit had ik gedaan met php en een mysql databeestje erachter. Die liet ik elke nacht de orginele stats binnenhalen en verwerken tot DPC look a like stats :)
Als je behoefte hebt aan dat script om eens te kijken kan je me eens mailen, dan stuur ik ze terug als ik weer thuis ben (morgen ofzo).

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 13:57
Als je er iets aan hebt kan ik je desnoods wel mijn PHP code voor realtime RC5-72 en OGR stats geven... met MySQL ondersteuning... maar zo moeilijk is het allemaal niet dus... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1