• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb voor mijn Samsung A800 wat beltonen gedownload.
Die staan nu in .mmf formaat, en heb ze geupload naar mijn chello account.
Vanaf daar zou je ze moeten kunnen downloaden.
Maar hij geeft aan dat de file een foute indeling heeft.
Wie weet wat er fout is?
Is het de .mmf file, de verbinding of soms heel iets anders??

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Ik denk dat dit gewoon niet mogelijk is met chello.

http://www.wireless-info.nl/ring/test.mmf

Die host werkt iig voor Nokia telefoons. Probeer dat eens?

[ Voor 62% gewijzigd door Xandrios op 04-05-2003 15:02 ]

• Chickendorp
  • Niet online
Bij Chello werkt het nu wel, khad wat met hoofdletters lopen prutsen.
Hij geeft namelijk bij Chello EN jouw account de volgende foutmelding:
"Document bevat ongeldige gegevens"

Ik vraag me nu dan ook ten zeerste af of de A800 wel .mmf files aan kan.
Weet iemand dat?

edit:
Cutebritney, bedankt voor de goede en snelle hulp!!

[ Voor 17% gewijzigd door Chickendorp op 04-05-2003 15:33 ]

Verwijderd

De samsung ondersteund wel polyfone ringtones, dus volgens mij ook mmf files

Verwijderd

Chickendorp : Welke programma gebruik je om de ringtones te downloaden/uploaden?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 19:39:
Chickendorp : Welke programma gebruik je om de ringtones te downloaden/uploaden?
UP: FTP
Down: WAP

Lijkt me... :P

Verwijderd

Sorry ik ben zeker niet duidelijk genoeg met mijn vraag.

Misschien moet ik een eigen topic starten maar dit is wat ik bedoelde.
Zelf heb ik ook de A800, mijn vriendin de T100. Met de T100 werd een datakabel en software meegeleverd. De datakabel paste ook precies in de A800. Tijdens het overzetten van beltonen van de comp naar de A800 ging er blijkbaar iets mis. Pas na een hard reset gaf de A800 een teken van leven. Maar nu is de taal standaard op engels (er zijn geen alternatieve talen beschikbaar). Daarnaast zijn de Horoscoop-plaatjes weg. Dus ik vraag mij af welke software hij gebruikt heeft?

• Chickendorp
  • Niet online
Ik wilde juist (omdat ik geen datakabel heb) het via WAP proberen.
Dus een .MMF bestandje op internet zetten en dan downloaden via WAP.
Dat moet mogelijk zijn omdat je dat ook kan met ringtones die je besteld.
Maar wat doe ik fout, en zijn die .mmf files echt geschikt voor de A800?

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 20:04:

Zelf heb ik ook de A800, mijn vriendin de T100. Met de T100 werd een datakabel en software meegeleverd. De datakabel paste ook precies in de A800. Tijdens het overzetten van beltonen van de comp naar de A800 ging er blijkbaar iets mis. Pas na een hard reset gaf de A800 een teken van leven. Maar nu is de taal standaard op engels (er zijn geen alternatieve talen beschikbaar). Daarnaast zijn de Horoscoop-plaatjes weg. Dus ik vraag mij af welke software hij gebruikt heeft?
Het schijnt dat je hier goed mee op moet passen, ik heb verhalen gelezen van mensen die hetzelfde gedaan hebben en waarbij de telefoon gewoon helemaal niets meer deed. Dat een datakabel in een gaatje past wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal goed werkt natuurlijk.

Heb zelf ook een A800, waar ik me eigenlijk meer aan erger is dat het niet mogelijk is om die opstart en afsluit muziekjes uit te zetten. Zelfde geldt voor de geluidjes bij het wijzigen van de instellingen. Je kunt 'm wel in stille modus zetten, dan is alles stil, maar als je de telefoon uit zet en weer aan dan is de stille modus niet zo stil meer :) Iemand hier enig idee over?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Zelf vind ik het ook hoogst irritant dat die opstart-, afsluit- en wijzigingengeluidjes niet kan uitzetten. Heb hier en daar rondgekeken om dat te kunnen wijzigen maar helaas niets gevonden. Gebruik nu zelf ook de "Stille modus"-techniek. Als iemand een andere methode weet dan hoor ik het graag.

Wat de datakabel betreft heeft MrData natuurlijk gelijk dat wanneer het precies in het gaatje past het niet automatisch betekent dat het ook werkt. Maar ik heb ergens gelezen (ken de site niet uit mijn hoofd) dat de datakabel zowel voor de A800 als de T100 gebruikt kan worden. Waarschijnlijk ligt het dus (naar mijn inziens) aan de software die ik gebruikt heb.

Pukki is heel errug blij dat zijn A800 na een hard rest het toch weer deed. Zat toch 30 hele lange minuten te zweten.

• Chickendorp
  • Niet online
Ik ga proberen dit topic weer omhoog te krijgen, is er iemand die kan bevestigen dat de A800 .MMF bestanden ondersteund en dus zou moeten kunnen downloaden?
Zoja hoe heb jij dat gedaan (evt zonder datakabel).

Verwijderd

Ik weet zeker dat de A800 .mmf ondersteund. Heb nml zelf een A800 en een aantal .mmf bestanden op mijn eigen website. Deze kan ik downloaden.

Daar moet je wel het een en ander voor instellen. Bij het wappen moet de telefoon namelijk weten wat voor een formaat bij de .mmf bestanden hoort. Dit moet je op de server instellen. Dat doe je door het juiste mime-type op te geven. Voor .mmf is dat "application/vnd.smaf mmf". Als je dit in je configuratie bestand opneemt zou het moeten lukken.

Waarschijnlijk (dit is mij zelf nog niet gelukt) is zo'n toevoeging ook nodig voor plaatjes (achtergronden). Als het iemand wel lukt plaatjes te downloaden dan hoor ik dat uiteraard graag. Succes er mee!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01

limit28

Loading.....

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 20:04:

heb je wel de software gedownload voor de A800? want op de site van samsung heb je aparte software voor

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 10:40:
Daar moet je wel het een en ander voor instellen. Bij het wappen moet de telefoon namelijk weten wat voor een formaat bij de .mmf bestanden hoort. Dit moet je op de server instellen. Dat doe je door het juiste mime-type op te geven. Voor .mmf is dat "application/vnd.smaf mmf". Als je dit in je configuratie bestand opneemt zou het moeten lukken.
Heb ik gedaan, tevens heb ik CHMOD 777 op de bestanden gedaan en krijg nog steeds de melding "Ongeldig bestands type" :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1