Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Wat betreft de website: www.technick.net >> pinouts
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 04-05-2003 14:02 ]
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
ik heb keyboard op din, maar hier kwam ik ook eens achter toen ik de manual las. Alleen heb ik geen bracket. Dus kan het zo rechtstreeks of kan ik van een ps/2 muis een commuis maken?Joepho schreef op 04 May 2003 @ 14:16:
Asus P/I-P55T2P4 v3.2 deze heb ik en ik heb hier gewoon een muis op aan gesloten nog niet eens geprobeerd met een keyb ik dacht dat dat niet eens kon,...
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer aard op 04-05-2003 14:21 ]
Alhoewel je dan niet per direct van je probleem af bent.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
waar ken je die krijgen dan, ben al bij 5 boeren geweest maar ze hadden niks.Hydraulik-Phunk schreef op 04 May 2003 @ 14:22:
En anders koop je toch ff een heel goedkoop compoort muisje ?
Alhoewel je dan niet per direct van je probleem af bent.
Niet elke muis kan dat. De meeste muizen nu werken alleen voor USB --> PS/2Meneer aard schreef op 04 May 2003 @ 14:21:
[...]
ik heb keyboard op din, maar hier kwam ik ook eens achter toen ik de manual las. Alleen heb ik geen bracket. Dus kan het zo rechtstreeks of kan ik van een ps/2 muis een commuis maken?
Kijk of je een goedkoop trust muisje kan vinden, toch voor een fileserver
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
In almere, bij de digistore. Die hebben ze nog!Meneer aard schreef op 04 May 2003 @ 14:23:
[...]
waar ken je die krijgen dan, ben al bij 5 boeren geweest maar ze hadden niks.
Verwijderd
Heb ze wel is bij een boekhandel zien liggen.Meneer aard schreef op 04 May 2003 @ 14:23:
[...]
waar ken je die krijgen dan, ben al bij 5 boeren geweest maar ze hadden niks.
heb er eindelijk een gevonden 17 pleuro voor zone k*t muis.
Verwijderd
Een vriend van me had een hele mooie Southpark serial muis gewonnen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 21:25 ]
Verwijderd
de muis waar ik dit verloop dingetje aan wilt knopen is speciaal bedoelt voor serieel/ps/2.miniK0bo schreef op 05 May 2003 @ 13:23:
De muis moet de compport wel ondersteunen, het is niet alleen stekkertje wisselen en dat hij het ook meteen doet. De muis moet echt ervoor gemaakt zijn om COM/PS2 of USB/PS2 te ondersteunen. Anders kunnen ze niet veel met zo'n verloop stukje
Zowel met USB, PS2 als COM connectoren
Trouwens waarom heb je een muis nodig voor een fileserver? Zoiets is toch vaak terminal-based
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
om windows te installen en sow. Maar ik heb nu een sreial muis gevonden tussen mijn zooi kwa computers. Ben nog ook een oude 4x speed scsi brander tegen gekomen van yahama.Oxigun schreef op 05 mei 2003 @ 16:55:
Kijk eens rond in je omgeving. Ik weet van mezelf dat ik nog wel ergens eenstapeltje oude muizen heb liggen
Zowel met USB, PS2 als COM connectoren
Trouwens waarom heb je een muis nodig voor een fileserver? Zoiets is toch vaak terminal-based