Wat doet GoT om 20.00?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 499 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Dethroned schreef op 04 mei 2003 @ 20:05:
Fok! moest natuurlijk wel belachelijk genoeg op zwart :r
Belachelijk hé? 2 minuten stilte uit respect, das echt niet te doen. :r

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19

inXs

known as inXs

Respect heb ik dus wel! Maar ik vind het naief dat we dit herdenken.. De redenen staan hierboven.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KaAzKoP schreef op 04 May 2003 @ 20:07:
[...]

Hoe durven ze, he, miljoenen mensen te herdenken?

Triest kutfiguur dat je ook bent.
Oh ja, flame was intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Traag schreef op 04 May 2003 @ 20:07:
* G33rt doet :r op de mensen die die twee minuten hun bek niet konden houden :/
mja, agree :(

die post van 20:01 was dus tijdens de trompettist en niet in de 2 minuten, ik herdenk al sinds ik me bewust ben van 4 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 21:28

dreeke

outdated icon

Kaap schreef op 04 mei 2003 @ 20:05:
Ik toon wel respect op me eigen manier. Mensen die een ander iets proberen door de strot te douwen verdienen echter geen respect.

Als ik niet aan 2 minuten stilte wil meedoen, dan is dat toch mijn keus en dat maakt mij echt niet minder dan jou.
Dat is ook zo ... je kan zelfs beter in alle gevallen stilstaan bij zoiets dan maar 2 minuten per jaar.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 04 mei 2003 @ 20:05:
Ik toon wel respect op me eigen manier. Mensen die een ander iets proberen door de strot te douwen verdienen echter geen respect.

Als ik niet aan 2 minuten stilte wil meedoen, dan is dat toch mijn keus en dat maakt mij echt niet minder dan jou.
nee, ik vind de dodenherdenking persoonlijk ook onnodig, maar je kan toch wel uit respect voor de meningen van anderen even stil zijn.

Net zoiets als dat ik opeens begin te preken dat alle christenen doodmoeten ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:59

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
bl!kje schreef op 04 May 2003 @ 20:07:
Mwa vind ik wel, er sterven dagelijks gewoon simpelweg duizenden mensen in hun gevecht voor vrede.. Maar daar kraait geen haan naar....
Vind jij. Prima, maar ga nu weg uit dit topic want je haalt hier de woede van vele mensen op je hals :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 21:32

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
stelletje kutnerds, kunnen jullie dan niet gewoon zelf stil zijn?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM denkt dat de paar mensen die zich niet wisten in te houden maar even bij zichzelf te rade moeten gaan of hun reacties wel gepast waren...

Aan de reacties op die reacties te zien denk ik dat je 'nee' als antwoord zeer serieus moet overwegen...
Ik doe de thread maar dicht, helaas ging het mis. Het was allemaal netjes getest dit keer en nog gaat het niet goed. Nahja... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik ben diep telleurgesteld dat sommige mensen niet eens 2 minuten respect kunnen tonen voor iets wat voor andere mensen wel wat betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

^^^^ :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.