Q3A air

Pagina: 1
Acties:

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 17:34
Weet iemand van jullie of er ook een comando is om de lucht van kleur te veranderen.
Ik heb namelijk de die rare wolken partijen uitgekeild zodat ik wat xtra's frames kreeg,maar dat is zo lastig tijdens het spelen.Als iem. een message stuurt is dat soms zo moeilijk te lezen.

Soms weet ik het ook niet meer.........

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
De kleur van de lucht kan je niet echt veranderen, je kan em alleen maar een beetje geel maken door je r_intensity en je r_overbrightbits teveranderen ik weet niet presies welke nummers je ervoor moet gebruiken .. ik dacht zoiets van r_intensity 1 r_overbrightbits 2 .

Verwijderd

sick je signature klopt helemaal joh!! :P
hehe

erm over die lugt, mja mocht je voodoo hebben dan kan je hem zwart maken...hoe weet ik niet though

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Jah mor'than zwarte lucht kan je krijgen met een 3dfx kaart als je de wickedgl drivers download: www.wicked3d.com.

Er zijn ook paks met gekleurde lucht .. alleen daarmee kom je niet op pure servers ;)

Met de nieuwere versies van osp kan je ook je crosshair kleur veranderen dus hoef je de kleur van de lucht niet meer teveranderen, dat deed je d8 ik zo: /cg_crosshaircolor <---hier kleur.

In Quake3: team arena zit er standaard al een zwarte lucht in ... maar dat is denk ik ook het enigste goede van TA , heb vannochtend de demo gedownload nah en ik vond er weinig aan, vooral je framerate is echt erg slecht in TA .. normaal haal ik met mijn config 126fps met mijn config in timedemo1 van q3a en in de timedemo van TA haal ik maar 68fps :(

Verwijderd

ik zit nu op 76% van demo downen dus over 10min kan ik ff kijken :)

Verwijderd

euhh .. Tita_Tvenaar..

leuke icon :(
Pagina: 1