Toon posts:

Batch.exe nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn huidge instellingen van Windows ME mee te nemen naar XP schijn ik dit mbv batch.exe vrij eenvoudig te kunnen doen. Alleen dit progje zit niet in ME maar wel in Windows 98, en die heb ik dus niet. Weet iemand waar ik dit wel kan vinden. ben al op bezoek geweest op site van Microsoft, niets gevonden. Google levert ook al niets op. Wie weet het wel?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Waar staat die in Win98 dan? want die heb ik namelijk wél geïnstalleerd maar ik kan het bestandje niet vinden.

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt bij de extra tools te staan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[google=batch.exe] ==> eerste hit is klik voor uitleg, meer uitleg over wat wordt bekeken en verderop zie je dat het in de Windows 98 Resource Kit zit - de Reskit directory op de Win98 CD :)
Of het van Me en naar XP werkt durf ik niet te zeggen. (en ik heb hier geen 98 liggen dus kan het niet voor je pakken (of het copyright nakijken :o )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 13:20:
Om mijn huidge instellingen van Windows ME mee te nemen naar XP schijn ik dit mbv batch.exe vrij eenvoudig te kunnen doen. Alleen dit progje zit niet in ME maar wel in Windows 98, en die heb ik dus niet. Weet iemand waar ik dit wel kan vinden. ben al op bezoek geweest op site van Microsoft, niets gevonden. Google levert ook al niets op. Wie weet het wel?
Tools voor het overnemen van je instellingen bij migratie staan op de XP-cd.
Gooi die in je pc, kies voor Preform additional tasks, en kies voor transfer files and settings. De wizzard helpt je er verder doorheen.....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..