MSI 845PE Max3 + Diamond Viper V770 NonUltra

Pagina: 1
Acties:

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 12:01
Ik heb een nieuw moederbord alles geinstalleerd ook mijn videokaart(Diamond Viper V770 NonUltra). En toen ging mijn pctje niet aan. Uiteindelijk lag het dus aan mijn video kaart. Ik heb een andere kaart geprobeert (MSI MX400 Pro32S) en die deed het wel goed.

Op het agp slot op het mobo zat zo'n stikkertje "Use only 1.5 V AGP Cards". Dus ik opzoeken wat voor videokaart ik heb. Daarover staat dus niks in de handleiding. Er staat alleen:

Power Requirements:
14.26 W at +3.3 VDC

Maar hieruit kan ik dus niet opmaken of mijn videokaart een 1.5V agp kaart is. Weet iemand toevallig waar of ik deze videokaart kan gebruiken samen met dit moederbord?

LinkedIn - Collega worden?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Edit: nevermind ..

Ik schop hem naar V&B, daar zitten mensen met meer kennis van videokaarten en AGP sloten ;)

[ Voor 169% gewijzigd door BalusC op 04-05-2003 13:01 ]

Verwijderd

Die "+3.3" staat waarschijnlijk voor het aantal volts.

Oude kaarten draaien namelijk op 3.3 volt. Nieuwe draaien op 1.5 volt.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15
Volgens mij kun je dat daar wel uit opmaken.. Zo te zien is het een 3.3V kaart ;)

Alleen hoort'ie dan niet te passen, aangezien een 3.3V AGP slot andere inkepingen heeft dan een 1.5V AGP slot. Tenzij je kaart in allebei ondersteunt, wat ik eigenlijk vermoed. Ik heb dezelfde kaart in een Tyan Tiger MPX bord gehad, en dat werkte perfect. Ik vermoed dat je deze handleiding hebt. Daar staat ook in hoe je de jumpers moet instellen voor AGP 4x, heb je dat al geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door FragFrog op 04-05-2003 13:07 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 12:01
Hij werkt ik heb de kaart van 2X naar 4X gezet en nu doet ie het. bedankt!!

LinkedIn - Collega worden?