Toon posts:

download snelheid keldert als er iemand upload

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een idee hoe het komt dat als ik aan het downloaden ben met een p2p programma(bijvoorbeeld direct connect...) en iemand anders begint van mij iets te downloaden, mijn downloadsnelheid ineens naar beneden valt van ongeveen 100 kB/s naar ongeveer 5 kB/s?

ik heb een linkys router, ik heb windows 2000 ik heb een cabel internetverbinding (upc...) en ik heb heb pc-cillin als firewall... het kan aan al die dingen liggen denk ik, maar ik kan me niet voorstellen dat dat goed is dat je zo hard je snelheid verliest... :'(

Verwijderd

lol ik heb hetzelfde probleem met @home en volgens mij doet @home dat als een smerige truuk om je zo niet aan het uploaden te houden.

Verwijderd

Ligt eraan... Sommige P2P-pakketten willen een upload van X om een download van Y te realiseren voor je... En als iemand bij jou download, gaat je upload dus om zeep en zakt jouw download dus in als een kaas-souffle...

Verwijderd

Heb zelf ook een Linksys router en heb dat probleem ook. Andere mensen die zonder router werken hebbe dat probleem niet. Ik denk dat het dus aan die router ligt. Probeer maar een om 1 pc direct aan te sluiten op de kabel en dan te gaan downloaden en uploaden.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zie Raven, is vrij vaak langs geweest. Bovendien zie ik niet helemaal in wat dit met je Windows te maken heeft, meer iets voor Internet & Telefonie. Echter zoals je kunt zien is het daar al vaak genoeg behandeld. Kijk eens de oudere topics door :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.