Toon posts:

x man - Wolverine's Revenge *

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
uhm wie ken mij helpen ik zit helemaal vast in level 2 act 3 dacht ik dan kom je binnen waar stuk of 8 mensen dood op de grond ligge en dan moet je door een ingestorte gang kruipen en dan kom je in een ruimte waar je iedereen in stealht moet killen dus als ik da heb gedaan doe je die deur open en dan in die hoek doe je ook op een knop druken voor die afleiding te doen da gaat allemaal nog wel maar dan het probleem als ik waar dan ook naar benede wil ben ik af gaat de deur dicht van de mijn dus mijn vraag dus waar moet ik naar benede om die level te kenne halen wie ken mij da vertelen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
dus wie me ken helpen alvast thx

Modbreak:
Niet kicken voor 24 uur, zie de FAQ!

[ Voor 79% gewijzigd door M@NIC op 04-05-2003 14:08 ]

Verwijderd

welk spel? X²: Wolverines revenge ?

Verwijderd

1. interpunctie!
2. topictitel kan wel ietsjes duidelijker ;)
3. welk xman spel (ik denk dat je de nieuwe bedoelt :? )

Verwijderd

Topicstarter
Wolverine's Revenge die bedoelde ik

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Daar is tog al een topic over? En als je google gebruikt zijn dr genoeg walktroughs etc. www.gamefaqs.com

Verwijderd

Topicstarter
mmm op google kon ik er niets over vinden maar ik zou wel eens op die site kijken maby dat ik er door verder kom ik hoop het maar ik wil hem toch wel eens uit gespeelt hebbe want ik zit al weer te lang in de zelfde level hahaha

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

* De titel een klein beetje duidelijker gemaakt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 13:47:
mmm op google kon ik er niets over vinden maar ik zou wel eens op die site kijken maby dat ik er door verder kom ik hoop het maar ik wil hem toch wel eens uit gespeelt hebbe want ik zit al weer te lang in de zelfde level hahaha
zeker www.gamefaqs.com in uw favoriten lijstje steken .

Ik ga u dadelijk op het juiste "path" zetten

http://www.gamefaqs.com/console/xbox/data/31752.html

deze link gaat direct naar het spel...alstublief gratis en voor niks :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 16:56 ]

Pagina: 1