Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe regels in source en afsluiten html

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 06:03
Wat mij is opgevallen is dat als ik de source van een page bekijk dat het allemaal op 1 regel staat. Zouden jullie wat vaker \n kunnen gebruiken. Zit namelijk met phoenix (aka firebird) te kijken en kwam rare seti stats tegen en wou in de source kijken waar het aan zou kunnen liggen maar van een regel is het niet makkelijk lezen.

Na het sluiten van de html tags is het neem ik aan niet de bedoeling nog txt te plaatsen zoals :
<center><span class="welcome" style="color:white;">Total: 0.045 | Incl: 0.029, Init: 0.035, Action: 0.025 | DB: 0.014/15, Tpl: 0.005 | SV: argus

</span></center>

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
cybermans schreef op 04 May 2003 @ 11:11:
Wat mij is opgevallen is dat als ik de source van een page bekijk dat het allemaal op 1 regel staat. Zouden jullie wat vaker \n kunnen gebruiken. Zit namelijk met phoenix (aka firebird) te kijken en kwam rare seti stats tegen en wou in de source kijken waar het aan zou kunnen liggen maar van een regel is het niet makkelijk lezen.
De bron is voor de gebruikers eigenlijk niet belangrijk, het is ook een vorm van kopieren voorkomen door alles onoverzichtelijk neer zetten. En om alles weer op verschillende regels te gaan zetten moet alles weer aangepast gaan worden.
Na het sluiten van de html tags is het neem ik aan niet de bedoeling nog txt te plaatsen zoals :
<center><span class="welcome" style="color:white;">Total: 0.045 | Incl: 0.029, Init: 0.035, Action: 0.025 | DB: 0.014/15, Tpl: 0.005 | SV: argus

</span></center>
Ja, dat is wel de bedoeling, dat zijn de stats zodat je kan zien welke server je opvraag van de pagina heeft geregeld en hoe snel dat ging etcetera :) En het staat ook express 'onzichtbaar', omdat het eigenlijk ook niet voor de normale gebruiker boeiend is, het is meer voor de devvers.

The devil is in the details.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
selecteer jij de regel onder version 1.8.0:1.7.2 maar eens, dan komt dat stukje onder de html tags er wel te staan..

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

[list]
• de newlines zijn verwijders ivm bandbreedte besparing, ik denk dat het onze keus is om wel of geen newlines te gebruiken, en niet die van een gebruiker.
• de source van een bericht kun je bekijken dmv Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/view.gif
• die stats staan idd buiten de html aangezien ze *na* de templates pas bepaald kan worden

Dit is trouwens al vaak langsgeweest, zoek de volgende keer eerst even.

[ Voor 12% gewijzigd door chem op 04-05-2003 11:35 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.