labtec 2514 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23
Ik heb zo'n set(4 kleine boxen plus een subwoover) en ik heb nu het volgende probleem:

de rechterachter box geeft heel weinig,bijna geen, geluid, aan de software instellingen ligt het zeker niet(ik heb ze goed gecheckt), aan de volumewiel in de voorboxen ligt het ook niet(anders zou de linkerachter ook geen geluid geven).

Als ik een beetje aan de plugjes ga friemelen aan de achterkant dan krijg ik iets harder geluid uit dat boxje, de linkerachter box blijft goed sterk geluid afgeven.

Zijn de plugjes aan de achterkant naar de klote? of is alleen dat ene box kapot(met friemelen komt alleen een klein beetje meer geluid uit de box, de linker blijft toch goed geluid geven).

Gelukkig heb ik garantie.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
Hmm... die set heb ik ook. Bevalt me prima. Trouwens dat probleem heb ik ook gehad. Gelijk in het begin.
Terug naar de winkel.
Achterspeakers ruilen. Geen verbetering.
Voorspeakers ruilen (die rechtsvoor met 5 draden eraan), nu doet ie het wel.

Dus, kabel niet helemaal lekker, ruilen die hap en genieten erna :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

hmmm..eindelijk verstandige mensen die weten dat de labtec beter is dan de creative :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

weet ook iemand hoe ik de kabeltjes moet aansluiten als je maar 1 uitgang hebt? (ben mijn gebruiks aanwijzing kwijt |:( )
edit:
typo :(

• GarBaGe
Uit m'n hoofd:
Je moet de kabels van de achterspeakers die uit je rechtervoorspeaker (volume regeling) komen niet aansluiten. Dus niet in je geluidskaart (past toch niet), maar ook niet in je versterker.
WEL de kabel van je achterspeakers in de versterker, want dan verdeelt ie gewoon automagisch je geluid.

Heb ik overigens nooit geprobeerd, omdat ik bij mijn speakers gelijk een SQ2500 heb gekocht :)

Verwijderd

hij verdeeld helemaal nix :( nou moe.
mischien kan ik de 2de kabel in mijn line out proppen ?

• GarBaGe
Hmm... kan ff mijn handleiding ook niet vinden. Kweet dat ik hem nog ergens heb.
Het kan in ieder geval wel. En het was ook super eenvoudig, zo niet super voor-de-hand-liggend.
Maar ik heb het zelf ook ff geprobeerd.
Als je alles behalve die witte stekker aansluit moet het werken. Zelf geprobeerd :)

Pagina: 1