Toon posts:

Agressief worden door games

Pagina: 1
Acties:
  • 1.201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor de meeste mensen is gamen juist iets waardoor ze hun agressie kwijt raken, ik word er juist alleen maar agressief van..
Iemand die ongevraagd binnen loopt tijdens het gamen.. de muisdraad die weer slap hangt waardoor je niet goed kan draaien, je stoel die niet op de goede plek staat waardoor je in de verkeerde houding zit.. speelt allemaal een rol.
Irriterend gewoon.. maar misschien is hier de hele inrichting op de tafel niet goed voor gamen..

Verwijderd

ben je bang voor RSI? 8)7

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je daar al boos om kan worden, ben je echt verslaafd...

het is ontspanning, altans dat moet het zijn ;), ik speel (bijna) nooit games, maar als ik dan een rondje rijd in mijn F1 bak, dan is dat pure ontspanning, dan gaat ik niet ziiten klooien, en alles de schuld geven, omdat me stoel niet recht stond oid.

dus, gamen is ontspanning, en niet stressbevorderend bedoeld ;)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hmm koop een draadloze muis, een ergo stoel en doe de deur op slot

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter ;( .. maar zodra ik lekker bezig ben raak ik mijn agressie wel lekker kwijt met een potje fraggen.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik heb hier eens een betoog over geschreven, en ik heb daar een groot onderzoek voor gebruikt als bron (kkan de link niet zo 123 vinden).
Uit dat onderzoek bleek dat het niet zo zeer aan het gamen ligt, maar aan prestatie leveren. Waarschijnlijk zit jij diep in het spel, en je wilt veel frags maken om meer re5pect van andere players te krijgen. Dus het ligt niet aan het spel zelf, maar waarom je het spel speelt.
Iemand die dat voor de eerste keer doet en het wel grappig vind, word er heus niet aggressief van! (zie bijv. post van AMD_er..)

[ Voor 3% gewijzigd door Peedy op 04-05-2003 10:27 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:47

Nakebod

Nope.

Zoals ik het zo lees, zijn het niet de games die je agressief maken, maar omgevingsfactoren die je zwaar irriteren.
Maar een bepaald punt herken ik wel, muis die tijdens fraggen ff weigerd, kan idd zwaar irri zijn :|

Zo leeg mogelijk bureau kan al erg helpen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44
Misschien moet je eens een keer een ander soort spellen uitproberen, spellen waar het wat minder om gaat om het winnen of doden. Of zoals al eens gezegd, pas alles eens aan zodat het eigenlijk vrijwel niet fout kan. Bordje op de deur met 'Niet storen', draadloze muis zodat je geen draad hebt die fout kan zitten, relaxte stoel gewoon op de goede plek zetten, enzovoort :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Dit is zo herkenbaar voor mij :)

Ik heb zo,n minibureau gekocht bij de gamma ooit en alles is te klein .....de muis past net naast het keyboard enz .

En ik speel nogal veel shooters en dan kan het wel frustreren ja dus dan is het weer een frontale botsing tussen mijn vuist en monitor (gelukkig geen tft :) ) of de muis die verandert in supermuis .

Wat vooral irritant is dan wil je naar links en dan bots je tegen je keyboard of dan wil je naar achteren en dan blijft het draad hangen bij je voet ofzo :)

Maar ik ben nu bezig met het perfecte gamebureau,want ik heb maar een kleine kamer dus in de winkel hebben ze die niet in mijn maat.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 10:38 . Reden: typen is een art ]

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Zijn hier mensen die vroeger online Quake2 speelden? Nou, ik kon mijn sociale omgeving toch aanraden om mijn kamer niet te betreden wanneer er een rood bordje op mijn deur hing. >:)

Echt frustrerende games ben ik heel erg lang niet meer tegengekomen eigenlijk. Ik kon mezelf er vroeger nog wel op betrappen.

Verwijderd

Topicstarter
HEt gaat hier vooral om UT en UT2K3 multiplayer gaming.. ik speel UT nu al 2,5 jaar.
Offline gaming daar kan ik me niet druk om maken.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:23

aapelite

Do the kirby!

Ik merk het bijmezelf en mn broertje heel erg bij een spel als CS, ik weet niet maar ik merk heel snel dat ik zwaar geirrteerd wordt van dat spelletje :D (vooral wanneer je verliest natuurlijk), bij andere shooters of games heb ik het verder niet echt, ben ook maar preventief gestopt met CS :P

Verwijderd

Ja ik heb vooral het probleem als er iemand binnen loopt en tegen je begint te praten. Daardoor word je dan net doodgeschoten. ( :( AAAHHH)
Maar voor de rest valt het wel mee ;).

edit: (Mohaa in mijn geval)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 11:23 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-02 09:45
Ik heb juist het tegenovergestelde; als ik uit mn werk kom, eerst effe lekker knallen en ik ben er weer helemaal klaar voor....

wijze woorden

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 16:16
Ik wordt juist deagressief van gamen, maar het hangt er ook vanaf of ik win of verlies, want ik heb toch een keer m'n enter toets van m'n toetsenbord gesloopt >:) (nu heb ik een nieuwe ;) )

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 11:22:
Ja ik heb vooral het probleem als er iemand binnen loopt en tegen je begint te praten. Daardoor word je dan net doodgeschoten. ( :( AAAHHH)
Maar voor de rest valt het wel mee ;).

edit: (Mohaa in mijn geval)
Ja ik had gister ook zoiets (alleen dan met zelda)
Was ik net bij een baas en vet intensief aan het spelen, gaat die gast allemaal dingen aan me vragen enzo.
Toen ging ik dus dood :D

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Mindwalker

zappen is zinloos

Zolang je de aggressie richt tegen je pc is er niks aan de hand toch? Als het maar niet door blijft gaan als je daarna ff een rondje gaat wandelen in de stad ;)

Tenminste, zo gaat dat bij mij dan. Tijdens het gamen kan ik behoorlijk pissig worden, maar zodra ik ervan wegloop klaart de lucht weer op :)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Verwijderd

ik word alleen aggressief als ik verlies met Dead or Alive 3 op de xbox :(

niet dat dat gebeurt >:)

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

srblackbird

ThinkGEEK

MUSTIS schreef op 04 mei 2003 @ 10:24:
hmm koop een draadloze muis, een ergo stoel en doe de deur op slot
_/-\o_ de eerste en 2e heb ik al.. Nu nog de deur.. >:)

Verwijderd

Wat mij betreft kunnen er 10 mensen tegen me aanlullen als ik aan het UTen ben. Word ik niet kwaad van. Ik denk dat je het spel te serieus neemt. Doordat je je zo opwindt ga je slechter spelen. Moet je niet doen. Zonde van de frags.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 12:36
hmmmmz, als ik op een lan of online de hele tijd afgemaakt word, tjsa, natuurlijk word ik dan een beetje opgewonden..... dat werd ik vroeger ook als ik er niet in slaagde met tikkertje te winnen.... (oid).... maar vaak is het erg ontspannend om ff een spelletje te spelen......

de verbinding tussen columbine high, erfurt e.d. met agressiefe games vind ik erg twijfelachtig......

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 11:33
Ik heb dit ook vaak als ik moe ben, alleen meestal zodra ik het merk typ ik "exit" in console, omdat het dan toch geen zin heeft om door te spelen.....

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik ken het gevoel, maar heb het alleen bij bepaalde omstandigheden. Als ik op de PC een spelleke speel, knokken, racen, single, multiplayer, heb ik in principe altijd lol, ook al verlies ik. Maar als op Dead or Alive 3 op de X-Box tegen een andere speler verlies, DAN word ik gefrustreerd. Niet omdat ik verlies eigenlijk, maar omdat ik dan elke keer zoiets heb van "erm, ik ram op low-kick, waarom doet mijn poppeke dan geen low-kick?" of andere onlogische gebeurtenissen die naarmate ik gefrustreerder raak steeds meer voorkomen. Het ergste is dat ik op een gegeven moment 3-2 in potjes voorsta en NOG vind dat ik ruk bezig ben. Ik heb ook altijd erg veel adrenaline in mn bloed bij DOA3 vs spelers.

Een oplossing? Geen idee, word zo goed dat je niet meer verliest :) Of ga eens uitzoeken hoe je allemaal lol kan hebben als je niet wint. Bij PC spellen word ik dan nooit pissig, omdat ook de verliezende partij leuke dingen kan doen. Bij DOA3 is er niks anders te doen dan winnen, dus als dat niet lukt heb je niks meer.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Herken ut wel beetje moet ik zeggen :D
Speel dan geen shooters, maar meer racegames in offline competitie verband zeg maar.
En als er dan mensen binnen komen wandelen, of je wordt op andere vorm opeens afgeleid dan gaat het dus wel vaak mis ja. En dan vloek je ook wel even :D
(En nee, keb geen slot op de deur ;))
Je zit gewoon in je spel dan, en wilt dan niet gestoord worden omdat het eigenlijk toch wel tegen anderen rijden is.
Speel je echt voor de fun, wanneer het dus nergens op gaat, dan boeit het me weinig als ik even gestoord wordt. Daar is dan op dat moment die pause knop voor :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-02 15:42
het is iig uber-irritant als je moeder ofzo roept tijdens een vet potje fraggen :(

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
hahaha

ik vind zulke lui maar dieptriest (nouja...kunnen zij ook eigenlijk nix aan doen)

had vroeger een vriend die ik inmaakte met elke spel wat we speelde ...beat em ups, gran Turismo..etc etc.. en dat kon hij gewoon niet hebben en werd altijd erg agressief....
hij smeet met joypads en ging mij een beetje slaan. Heb er tig keren war van gezegd , maar hij trok zich daar niets van aan.
1 keer heb ik hem helemaal lam geslagen omdat hij een joypad naar me hoofd toesmeet
en toen issie mijn vriend ook niet meer :P

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik word ook agressief van games. Ik speel alleen maar online en ik kan niet zo goed tegen m'n verlies. Als ik afgeschoten word ga ik dus schelden :)
Ik scheld nooit iemand anders in de chat of ga nooit met dingen gooien. :)

Verwijderd

Ik wordt sjaggi als ik verlies :+
Meestal met CS, met RTS-en kan ik het wel hebben, maar met CS dan flip ik :X
btw rody nice icon :* Charisma Carpenter :9~

Verwijderd

Ik ga altijd me broertje slaan als ik niet kan winnen van hem.. daarom hebben wij nu iedere een pc op de slaapkamer staat kan ik hem niet meer slaan als die me weer inmaakt :+

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik wordt alleen agressief van games als de release datum wordt verlaat ;)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

MrE schreef op 04 May 2003 @ 13:54:
maar das ook gewoon legaal O-)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
MrE schreef op 04 May 2003 @ 13:54:
Dag in dag uit agressief dus :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

normaal word ik nie agressief van gamen. maar als het om spelen zoals battlefield 1942 gaat begint het me toch soms erg te irriteren. Klopt nix aan dat spel... no offense btw. gewoon mijn menig

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
waar ik pissig van kan worden is als ik ben vergeten msn uit te zetten en dan ben je lekker bezig en tsjing msn bericht weg spel en dood ben je. Of zusjes die ineens gaan zitten up/down loaden waar door je een ping van hier tot tokyo krijgt.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Als ik dik wordt ingemaakt met Quake 3 wat niet zo gek vaak gebeurt, word ik vet chago.. als ik dan naar beneden loop om te eten en mijn ouders of zusje zeggen wat tegen me dan snauw ik ze meteen af...

opdonderen denk ik dan...

tsja :P Weet ook niet waarom :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
SonyEricsson schreef op 04 May 2003 @ 13:38:
hahaha

ik vind zulke lui maar dieptriest (nouja...kunnen zij ook eigenlijk nix aan doen)

had vroeger een vriend die ik inmaakte met elke spel wat we speelde ...beat em ups, gran Turismo..etc etc.. en dat kon hij gewoon niet hebben en werd altijd erg agressief....
hij smeet met joypads en ging mij een beetje slaan. Heb er tig keren war van gezegd , maar hij trok zich daar niets van aan.
1 keer heb ik hem helemaal lam geslagen omdat hij een joypad naar me hoofd toesmeet
en toen issie mijn vriend ook niet meer :P
Hmm dat gaat wel erg ver.. maar online games waarin personen continue LOSER taunt gebruiken of HAHAHA tja daar word ik helemaal agressief van.
Maar mensen slaan omdat ik verlies nah..

Verwijderd

Ik raak juist mijn agressie min of meer kwijt door het gamen. Ik ben een heel rustig persoon, maar als ik echt helemaal opgekropt van woede ben van binnen en ik kan er niks aan doen ga ik gewoon BF1942 met het assault mannetje in een tank, vliegtuig of te voet alle enemies afknallen wat ik tegenkom :) en dan natuurlijk met mijn koptelefoon op en geluid op zijn hardst. Als ik dan genoeg keer ben gefragt (ben d'r niet zo goed in), ga ik wat anders doen waar ik beter in ben (C&C Generals of Diablo2:LoD). Gewoon je compleet focussen op een game.

Voor de rest is gamen voor mij gewoon relaxed, en ook wel fanatiek hoor (ben wel een beetje verslaaft ;)) Maar ik word er zeker niet agressief van als ik weer eens een spel verlies.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:27
jah, ik word aggresief van DoD, omdat het maar niet lekker wil lopen :(
terwijl het ECHT niet aan mijn specs ligt

http://gathering.tweakers...message/17691593#17691593

Verwijderd

koop een draadloze muis en zorg dat er niet te veel troep op je bureau staat zodat je daar tegen aan komt tijdens het spelen :D koop een goeie stoel en tegen het feit dat mensen naar binnenlopen kan je moeilijk wat doen.. ik bedoel, je kan wel de deur op slot doen maar dat staat zo stom ;)

ik wordt trouwens ook af en toe behoorlijk agressief van spellen.. bijvoorbeeld als ik een fps zit te spelen over internet en de tegenstander loopt te heletijd loser enzo te zeggen... of als je de hele tijd valt met een motor cross spel :D zulk soort dingen.. maar ik ga dan vooral schelden, ik sloop niets.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 17:56 ]

Verwijderd

Rody schreef op 04 May 2003 @ 13:50:
ik word ook agressief van games. Ik speel alleen maar online en ik kan niet zo goed tegen m'n verlies. Als ik afgeschoten word ga ik dus schelden :)
Ik scheld nooit iemand anders in de chat of ga nooit met dingen gooien. :)
en als iemand op jouw begint te schelden? scheld je dan wel of ook niet? op dat moment kan ik het gewoon absoluut niet laten om terug te schelden enzo.. eigelijk best wel triest :/

Verwijderd

ik moet alleen maar mario sunshine voor mij hebben. Jezus christus, waden onwaarschijnlijk frustrerend spel. Ik blijf het wel spelen hoor, vinnet zalig als ik wat verder geraak. Maar zo fuking moeilijk soms

Verwijderd

Ik speel niet veel games meer, maar áls ik speel ben ik héél fanatiek en kan ik echt kwaad worden als het niet lukt. Vroeger gooide ik met controllers, ging schelden en stampen en was chagrijnig |:(. Nu is dat wel minder, ik gooi tenminste niet meer, maar het agressieve gevoel heb ik nog wel. Niet altijd, alleen als ik verlies of iets heel vaak achter elkaar niet lukt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 18:53 ]

Verwijderd

damn, ik ga bijna denken dat die huismoeders gelijk hebben dat hun kiddo's aggressief worden van die spellen, persoonlijk (en mijn broertjes ook) ben ik nooit echt aggressief/geirriteerd tijdens het gamen, we hebben er gewoon lol in :/.

Wat ik hier lees vind ik echt slecht. Ik ken daarentegen wel mensen die het vervelend vinden als ze verliezen en helemaal gek worden (daar probeer ik altijd tegen te spelen en te winnen. Lukt niet altijd maar als het lukt kun je altijd lachen met die personen :p, en zo niet dan gewoon niet)

gelukkig zie ik een spelletje gewoon als een spelletje....

Als ik dit zo lees, krijg je wel een bevestigt stereotype beeld van de gemiddelde gefrustreerde puber achter zn pc, sorry hoor, het is maar een spelletje :/

Verwijderd

Hmmm dit maakt het nog irritanter MMORPG's .... je bent ff met een belangrijke missie bezig wie je echt NIET kan aborten of leaven ..... en dan word je opeens aangevallen door een groot monster ( ofzo ) ....en op hetzelfde moment gaat de telefoon

Verwijderd

Bramske, het is niet zo dat ik agressief word in de zin van dat ik andere mensen aan ga vallen of geweld normaal ga vinden, en ik doe het ook niet als er andere mensen bij zijn, dan kan ik er ook nog wel om lachen.

Verwijderd

ik wordt pissig als ik een bv.een Open Beta Client moet downloaden van 1,5 GB en net op de laatste seconde mijn schijf vol is |:(

Verwijderd

Ik denk dat aggressief worden van gaming een combinatie is van :
1. Waarom speel je het spel? Om te winnen of voor de ontspanning?

2. Op zekere hoogte je levensvisie. Ik maak me absoluut niet druk om bepaalde dingen. Verliezen in een spelletje is niet vergeleken bij wat sommige andere mensen hebben moeten doorstaan. Sta daar ook een keer bij stil. Het is een spel.

Ok als ik helemaal de grond in getrapt wordt tijdens een of andere game krijg ik daar ook een naar gevoel van maar grijp niet naar aggressie gericht op dingen die daar ten eerste niets aan kunnen veranderen en ten tweede is het hun schuld niet. Als het al iemand schuld is.
Ik kan me veel ergere dingen bedenken dan een potje ut verliezen. Je zucht een keer diep logt een andere game in en ontspant je weer rustig verder.
Ik weet niet in hoeverre epilepsie aanvallen en agressie samengaan maar ik weet dat de 1ste onstaan door overgeconcentreerd gamen en mensen die helemaal in hun spel opgaan zodat het almost werkelijkheid wordt... en agressie best een verband met elkaar kunnen houden.

Dus mensen ... denk eens aan je eigen bloeddruk en je medemens en speel voor je ontspanning.. daar zij ngames voor bedoeld...vermaak

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Agressie zit toch in de aard van de mens. Liever uiten in een game dan in real life.
Maar men moet natuurlijk wel een game en real life uit elkaar houden.
Wat je op je pc en/of internet kan doen en zeggen wil niet zeggen dat je dat in real life ook kan maken!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 10:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Gek... Maar ik wordt er nooit agressief van? :? Ik doe het liefst racegames en FPS... Als ik dood ben denk ik gewoon... Tja niet goed mijn best gedaan denk ik dan. Dan moet ik blijkbaar de tactiek wat aanpassen en weer proberen :) Met racegames kom ik tot rust :) Gewoon lekker racen en tot het uiterste gaan... Het kan niet altijd de eerste plaats zijn.. :P Een mooie race is beter dan een saaie race met een overwinning.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02 20:11

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik wordt alleen boos als ik superslecht speel met online UT of een ander online spel. :D
Meestal ff flink vloeken en dan opnieuw proberen. ;)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Verwijderd

Als ik geen zin meer heb dan is het meteen "quit" in de console... ik word soms wel eens kwaad als ik op een vage manier/lame manier word afgeknalt bij DoD of CS maar dan scheld ik even en ga ik door. Als ik het niks meer aan vind of te vaak afgeknalt word ga ik gewoon wat anders doen.

Beetje zielig om je gameprestaties in je gezinsleven te betrekken, familie afsnauwen omdat je spelletje niet goed ging :X

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37

zAo

GPLv2 Fanboy

Er is een ding dat mij echt ver kan brengen, tot slaan toe: dat is cheaten. Zeker bij CS wordt ik helemaal geflipt! Nie normaal. :D

Verder op een LAN een kloteplekkie hebben, is ook niet alles, wel lekker als excuus :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Tja zoiets had ik gister ... eergister hele tijd Warcraft 3 gedaan online allemaal potjes gewonnen ging echt relax en gister alleen maar verliezen ... was neit normaal ... tja daar wordt je toch wel beetje geirriteerd van dus ga ik soms liggen vloeken ofzo ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-02 20:21
Goh, wat herken ik mezelf hier vaak in zeg......... :P
Ik betrap mezelf vaak op het hard roepen van "Ja toch?!" of "Heus" als ik doodga of verlies met iets (zoals met Generals, dat mijn SCUD Storm met 5 sec resterend door een Black Lotus word ingenomen) en dan voel ik me ook erg boos.
Of nog zo'n leuk voorbeeldje, zit je net lekker in een potje Generals en heb je de overhand, roept je moeder plots "Nu snel naar beneden komen!!!!!" omdat ik vanochtend de afwasmachine vergeten was uit te ruimen :/
Ow, en laatst op een LAN-Party. Iemand die steeds net iets eerder schoot en me zo doodde met MOHAA en die dan bijdehandte (Schrijf je dat zo???) opmerkingen gaat maken van "Ik zit dichter bij de server", omdat hij toevallig naast degene zat die de game hoste. Kan ik ook aardig pissig om worden.
Regelmatig zit er dan ook een complete handafdruk op mijn monitor........... >:)

Maar ik heb uitgevonden dat als je verliest tegen iemand over internet, het toch wel oplucht om dan bijvoorbeeld met Generals gewoon ff tegen een Hard computer te spelen en hem finaal in te maken. Of gewoon een spel spelen waarbij je kan winnen, zodat je die agressie weer kwijt bent.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Ik wordt aggressief van de FPS-bug in Raven shield..echt zwaar vervelend..en dan wordt 't meestal een potje rammen op me pc en hopen op een nieuwe patch die de zooi fixed

Verwijderd

Ik word nooit aggresief, want ik own.

Verwijderd

punten wanneer ik agressief word:

uitgemaakt voor cheater
slecht spelen :P onderhand standaard voor mij
keb al een kutbui
iemand die je score vernaggeld
en het ergste van allemaal, verstoord worden door vrienden, broertjes etc (ben enigstkind gelukkig :D )

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 14:04:
punten wanneer ik agressief word:

uitgemaakt voor cheater
slecht spelen :P onderhand standaard voor mij
keb al een kutbui
iemand die je score vernaggeld
en het ergste van allemaal, verstoord worden door vrienden, broertjes etc (ben enigstkind gelukkig :D )
Van mijn vrienden wordt ik niet agressief, maar ik kan me soms wel behoorlijk irriteren aan mijn broertje, als ik naar een belangrijk/spannend stuk in-game verhaal zit te kijken, en hij komt er met een oninteressant verhaal doorheen blaten waardoor ik het niet hoor :/

Voor de rest ben ik het met je eens, op uitmaken voor cheater na (door players dan), dan moet ik gewoon glimlachen om die newbies :P
Als ik door een of andere rotadmin wordt gebanned alleen maar omdat ik lekker speel, daar kan ik me wel vrij boos om maken, maar elke aap kan tegenwoordig de BOFH op een (game)server uithangen en dit soort lame dingen doen...

Edit: mijn broertje heeft ook een vrij grote volume knop... meestal schop ik hem mijn kamer uit, of zet ik mijn koptelefoon op :D

[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 07-05-2003 14:14 ]

Verwijderd

Rafe schreef op 07 mei 2003 @ 14:11:
[...]

Van mijn vrienden wordt ik niet agressief, maar ik kan me soms wel behoorlijk irriteren aan mijn broertje, als ik naar een belangrijk/spannend stuk in-game verhaal zit te kijken, en hij komt er met een oninteressant verhaal doorheen blaten waardoor ik het niet hoor :/
turn on your volume })

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

heh, als mijn zus iets oninteressants te melden heeft terwijl ik iets op de pc of tv wil horen is het heel simpel 'ff wachten'. Dan houd ze dr mond en wacht tot ik na een paar seconden heb gedaan wat ik wou doen en dr aandacht geef. Tenminste, dat denkt ze, ik ga dan gewoon verder met waar ik mee bezig was en als ze me na ff weer onderbreekt zeg ik iets harder ff wachten, ik ben bezig, en dan loopt ze vanzelf weer weg :)

Nog even ter verdediging op het stereotype gefrustreerde puber achter de pc idee.
Als je het hebt over spellen of tv dat agressief maakt bedoel je dat het SPELEN ervan mensen agressief maakt. Oftewel, ik speel een spel, ik win of verlies, ik word standaard agressief. Dat is niet frustratie, dat is het verminderen van de grens van wat is wel of niet acceptabel. Daar hebben we het hier dus helemaal niet over. iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gepost heeft het alleen over agressiviteit (verbaal of fysiek) als er verloren word of een onverwachte irritante gebeurtenis voltrekt die ervoor zorgt dat er verloren word of dat het speelplezier word bedorven.

Vergelijk dit met je eigen hobby of sport. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zie het verliezende team in een competatieve sport niet altijd bijster vrolijk van de velden af lopen. Als je een prachtige goal had kunnen scoren en je verpest het met een domme actie, of iemand anders verpest het voor je, dan is dat niet prettig, en ook al zullen er nu mensen zijn die roepen 'ik blijf dan vrolijk', dat heb ik dus nog nooit zien gebeuren. Reacties variëren eerder van even nors zijn, ergens op slaan of chagerijnig worden. Iedereen die verliest of iets irritants overkomt tijdens het doen wat ze leuk vinden, word in zekere mate gefrustreerd. Agressiviteit is daar een uiting van, maar ook onredelijk gedrag of nors praten. Zolang je er ANDEREN geen pijn mee doet is er niks mis mee en is het juist beter om het eruit te laten. Dus mensen, als je van je broertje verliest, sla jezelf dan voor je kop, want je verdient het zelf, niet je broertje.

Ik ben gezegend met een zus die als ze merkt dat ik een beetje pissig ben boos op me in gaat schreeuwen 'ja wat nou? wat doe je sjaggerijnig man, jezus doe normaal.. tssss. Wat kan jij" ... etc etc etc. De helft versta ik niet omdat ik niet luister, de andere helft niet omdat ze het niet duidelijk durft te zeggen. DAAR word ik dan wel eens echt pissig van :)

Ik word tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar gefrustreerd als ik America's Army aan het spelen ben en er goeie omstandigheden zijn om sniper te zijn (jouw team helpt, enemy team komt niet vol aanrushen), en dan krijg ik em niet. Niet alleen dat, maar dan krijg ik ook nog eens de SAW, het wapen waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb. Niet alleen dat, maar dan word ik vervolgens ook nog eens gesniped door een vijandelijke sniper waarvan ik merk dat als ik een sniper rifle had gehad, hij niet had geweten waar zijn dood vandaan was gekomen. Niet alleen dat, maar de gast die ons sniper rifle heeft, kan er geen zak van... Dan is het moment aangebroken dat ik een andere server zoek :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

als ik aan het UT ben dan moet echt niemand me storen, alleen mijn vriendin met een mooi lingeriesetje ;:) anders nie!

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

Ik beuk men broertje altijd even met zen muil tegen zen bureau en dan cs ik weer verder :)

Verwijderd

ik ga als ik ergens pissig over ben altijd wel ff quaken en dan boeit het me niet of ik win of verlies als ik maar bloed zie :P. Daarna voel ik me meestal een stuk beter.
Als moe ben wil quaken meestal ook niet lukken eerst werd ik daar dan pissig over maar ja .. nu druk ik gewoon quit en dat werkt uitstekend...
maar echt agressief ofzo werd ik er niet van hoogstens beetj chaga af en toe..

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 09:23
af en toe flippen ja :)
maar meestal niet als ik een game aan spelen ben, maar omdat het game niet wil starten (Generals, soms start ie, some nie)

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Pagina: 1