Als ik iets van een site probeer te downloaden die met anti leech werkt krijg ik een error en IE sluit automatisch af. weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik heb de allernieuwste plugin en ook alle updates van IE geinstalleerd.
Verwijderd
Ja, kan liggen aan de Java-componenten van jouw IE-installatie...
Kijk eens bij Sun of er een nieuwe Java Runtime is en/of weet je zeker dat de security-settings van je IE alle plugins toelaten?? Alsmede een virusscanner die misschien die anti-leech plugin tegenhoudt?
Kijk eens bij Sun of er een nieuwe Java Runtime is en/of weet je zeker dat de security-settings van je IE alle plugins toelaten?? Alsmede een virusscanner die misschien die anti-leech plugin tegenhoudt?
[search=anti leech] geeft ook veel nuttige informatie.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb (soms) hetzelfde probleem. Volgens mij is het gewoon een bug van Anti- Leech, want virussen heb ik niet en ik heb alle nieuwe updates geïnstalleerd.Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 02:34:
Als ik iets van een site probeer te downloaden die met anti leech werkt krijg ik een error en IE sluit automatisch af. weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik heb de allernieuwste plugin en ook alle updates van IE geinstalleerd.
Ik had zelf al gezocht in de search maar daar heeft niemand last van een IE die spontaan afsluit als er iets met anti leech gedownload moet worden.
Net op de FP gezien: NetPumper 1.1. Misschien dat je daar iets aan hebt?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Yup Netpumper is tha program. Tjah ben wel nie blij met dat anti-leech gedoe want echt makkelijker word het er nie op gemaakt maar NetPumper werkt goed dussss...
Deze advertentieplaats is te huur!
Pagina: 1