[Xbox] waar kabel met digitale uitgang te kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Topicstarter
Joytech Xbox Digital AV Cable

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00006FRKU.02.LZZZZZZZ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00006ZS92.03.LZZZZZZZ.jpg

Ik zie namelijk dat hier een digitale kabel aan zit en deze kan ik dus in me Audigy EX steken :) YES..

kabel is maar 12 pound... op amazon?? tja maar is die ook in nederland te krijgen... en zo ja waar?

Dit is dus geen Xbox Advanced SCART cable

Ik heb deze al in de winkel gezien maar hier zitten niet alle kabels op die op het plaatje te zien zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 05-05-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat is toch de Xbox Advanced SCART cable?
Zoja: klik :)

edit:
Ik neem aan van wel, ik zie namelijk geen Digital AV kabel op http://www.xbox.com/nl/hardware/hardware.htm staan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Rafe op 04-05-2003 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rafe schreef op 04 May 2003 @ 01:59:
Dat is toch de Xbox Advanced SCART cable?
Zoja: klik :)

edit:
Ik neem aan van wel, ik zie namelijk geen Digital AV kabel op http://www.xbox.com/nl/hardware/hardware.htm staan ;)
Nee, ik heb deze al in de winkel gezien maar daar zit die onderste kabel niet op :( wel de S-video en scart maar geen channel Left en Right en Digital.

anders had ik die wel gekocht :) snap je.

En ik wil zo graag het geluid via al me boxen dan stereo :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 04-05-2003 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51
De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.)
Prijs: €29.99

Bron: http://www.xbox.com/nl/hardware/hardware.htm

Deze heeft dus naast de scart aansluiting ook een optische output. Dat is toch wat je zoekt?

Deze is bijna overal verkrijgbaar, en hij staat ook in de Pricewatch.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/ilm-advancedscartconnector-0001.jpg

De optische output zit linksonder op dat zwarte kastje.

[ Voor 11% gewijzigd door Tom Paris op 04-05-2003 12:04 . Reden: plaatje erbij ]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tom_Paris schreef op 04 May 2003 @ 11:58:
[...]

Bron: http://www.xbox.com/nl/hardware/hardware.htm

Deze heeft dus naast de scart aansluiting ook een optische output. Dat is toch wat je zoekt?

Deze is bijna overal verkrijgbaar, en hij staat ook in de Pricewatch.

Plaatje:
[afbeelding]

De optische output zit linksonder op dat zwarte kastje.
Zit niet dat is S-Video!!!

En zoek echt een kabel zoals hierboven... s-video, analoog, digital en scart en niet alleen scart want ik heb geen scart aansluiting op me pc!..

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 04-05-2003 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51
Dan zul je toch echt die kabel bij Amazon moeten kopen.
Een kabel zonder scart en met optische output heb ik nog nooit gezien.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
Move > Audio, Video & HiFi Forum on request :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat ding is toch als DVD speler te gebruiken? Dan moet je 'm toch ook 5.1 aan kunnen sluiten? Zit het niet in het "DVD pakket" wat je erbij kan kopen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12052

JvS schreef op 04 May 2003 @ 23:01:
Dat ding is toch als DVD speler te gebruiken? Dan moet je 'm toch ook 5.1 aan kunnen sluiten? Zit het niet in het "DVD pakket" wat je erbij kan kopen?
MS zelf zegt dat je daarvoor de advanced scart cable moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 12052 schreef op 04 May 2003 @ 23:06:
[...]

MS zelf zegt dat je daarvoor de advanced scart cable moet hebben.
Ja ik heb eens gezocht en die kabel heeft volgens mij wel een digitaal aansluiting erop

[rml][ XBOX] 2 verschillende Advanced scart cable??[/rml]

dit is precies dezelfde vraag :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

v&d electric city..daar te koop

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik heb net bij de Dixons een originele MS xbox kabel gekocht, incl digitale aansluiting.
Werkt perfect ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Dromer schreef op 05 mei 2003 @ 01:31:
Ik heb net bij de Dixons een originele MS xbox kabel gekocht, incl digitale aansluiting.
Werkt perfect ook nog :)
gelukkig maar dat dixons / electric city / dynabyte / orange shop / allemaal van dezelfde is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, maar ik wil geen advance kabel.. daar zit scart aan :) en heb geen scart kabel op me tv-in van me videokaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op het kastje van die scart kabel zit volgens mij ook een s-video en/of cvbs uitgang. En anders scoor je toch ergens een convertertje van scart naar het door jou gewenste formaat?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kijk jullie zoeken nu allemaal oplossingen maar ik wil die kabel hebben :) zit alles op en der aan...

merk is Joytech heb ik gevonden en alleen via engelse sites nog te koop zie overal pound bij staan.
Maar bij de meeste moet je minimaal 39 euro of credit card hebben :( of ze hebben een levertijd van 1 a 2 weken en liefst wil ik hem morgen al hebben...

Maar heeft iemand een beter plaatje van die advance kabel zodat ik kan zien welke aansluitingen er allemaal opzitten.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 05-05-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54
Anoniem: 82533 schreef op 05 mei 2003 @ 10:33:
kijk jullie zoeken nu allemaal oplossingen maar ik wil die kabel hebben :) zit alles op en der aan...

merk is Joytech heb ik gevonden en alleen via engelse sites nog te koop zie overal pound bij staan.
Maar bij de meeste moet je minimaal 39 euro of credit card hebben :(
Zo'n probleem moet het toch niet zijn om iemand in je vriendenkring deze kabel met zijn/haar creditcard te laten bestellen als je zelf geen creditcard hebt ?

Op de adv. cable zit alleen een scart (RGB) aansluiting en je kan er zelf een huis-tuin-en-keuken optische kabel op aansluiten (op dat boxje in het midden).

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 05-05-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sverzijl schreef op 05 May 2003 @ 10:35:
[...]

Zo'n probleem moet het toch niet zijn om iemand in je vriendenkring deze kabel met zijn/haar creditcard te laten bestellen als je zelf geen creditcard hebt ?
oke... mijn vrienden zijn allemaal 16 a 17 dus hebben geen creditcard dan was het geen prob... :( zucht.. helaas

ik zie dat je bij die advance scart kabel weer een TOSlink kabel van 15 euro moet kopen :( dat is dus 30 € + 15 € = 45 € en dat is 100 gulden en dan moet ik nog een scart ding halen die met omzet van scart naar zo geel tulpje :( is ook 20 euro.. kijk dat is me gewoon net effe te duur :(

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 05-05-2003 13:51 . Reden: euro prob ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62469

-
ik zie dat je bij die advance scart kabel weer een TOSlink kabel van 15 euro moet kopen dat is dus 30 € + 15 € = 45 € en dat is 100 euro en dan moet ik nog een scart ding halen die met omzet van scart naar zo geel tulpje is ook 20 euro.. kijk dat is me gewoon net effe te duur
-
100 gulden bedoel je ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

en dan nog.. een losse convertor kost nog steeds een hoop geld.. een kabel van X-box is opzich best te betalen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nah ik heb hem op gameplay gevonden eens kijken of ik hem daar kan bestellen... effe wachten op hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

* megamuch heeft hem gekocht voor 29 eur bij de corte ingles.. (spaanse bijenkorf..)

je zal misschien dezelfde kunnen vinden voor 5 eur minder ofzo.. maarja.. zou me vrij weinig kunnen schelen. ik moest gewoon zo snel mogelijk 5.1 kunnen gamen! :)

edit:
ik heb dus weer niet gelezen

sorry!

end edit

[ Voor 13% gewijzigd door megamuch op 05-05-2003 13:54 ]

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 10:13

pinodambini

Dr. Z. Vago

vrienden geen creditcard? Dan vraag je het aan je ouders! Je geeft hun het geld, en je doet de bestelling op hun creditcard.

Sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:12
en niet iedere vader/moeder heeft een creditcard hoor.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M1lamb3r schreef op 05 May 2003 @ 14:39:
en niet iedere vader/moeder heeft een creditcard hoor.
ja mijn ouders wel maar die gaan hem niet op internet gebruiken omdat ze dat nog gewoon te onvleilig vinden.
Pagina: 1